Az nem derült ki, pontosan milyen kormányzati kampányt vagy kampányokat vihetnek majd ezek a vállalatok, erre sem az NKOH felhívása, sem az eredményről szóló tájékoztató nem utalt. Annyit tudni, hogy a feladatok között lesz a felületvásárlás a külföldi médiában. Az elbírálásnál pedig plusz pontnak számított, ha fiatalok és hátrányos helyzetű munkavállalók is dolgoztak a cégeknél.
Elképzelhető, hogy a decemberben elindult "Magyarország erősödik" szlogenű állami kampányra nyerték el a megbízást. Ugyanis az "Egyesült Reklám Konzorciummal" kötött keretszerződést a Miniszterelnöki Kabinetiroda. Ennek viszont a Nemzet szerint ellentmond, hogy a felhívást még augusztusban adta ki az NKOH.
A konzorcium keretében pályázó Network 360 és az Affiliate Network Kft. egyébként sorra nyeri a közbeszerzéseket. Ők csinálták az október 2-i referendum előtti kampányt, ami a kormány saját bevallása szerint is elérte a bruttó 7,5 milliárd forintos értéket. A valós összeg azonban ennél nagyobb, 12-13 milliárd forint is lehetett.
A Szijjártó Péter külügyminiszter jó barátjaként ismert Kuna cégei is rendre jól teljesítenek: a Trinity International 294,5 milliót kapott az Élelmiszerlánc-biztonsági Stratégia, 223,4 milliót a Nemzeti Befektetési Ügynökség, 143 milliót a Magyar Kereskedelem-fejlesztési és Promóciós Kft. kommunikációjára, 118 milliót a Központi Okos Mérés Zrt. Intelligens Hálózat Mintaprojektjének társadalmasítására, 99,3 millió forintot pedig az Eximbank stratégiai tanácsadására a 444 összesítése szerint.