Az elektromos buszok utastér fűtését forró víz biztosítja, melyet a jármű hátsó részébe épített „gázolajos kályha" melegít fel. Üzem közben egyes esetekben füstölés látszik a jármű hátsó részénél, mely üzemszerű, nem a kigyulladás jelei. Ennek a megoldásnak az az előnye hogy a hideg által erősen igénybe vett akkumulátorokat jelentősen kíméli" -írta az önkormányzat közösségi oldalán.
Egyébként nem ez az első érdekesség velük kapcsolatban, az index.hu szúrta ki, hogy a hideget és a párát sem bírják. A magyar gyártmányú Modulo buszok eleve rosszul kezdtek. Emlékezetes, amikor kirepült a próbajáraton egy vadonatúj Modulo kereke Budán, és leütött a lábáról egy embert. Aztán kiderült, hogy a Széll Kálmán téri forduló túl szűk a széles járműnek. Az elmúlt napok havas, latyakos útjain sem tudtak felmenni az elektromos buszok Várba.