Hozzátette: az érdeklődés rendkívüli a projekt iránt, a 20 ezer példányban megjelent térképes tájékoztatóra 76 szolgáltatás, látnivaló került fel, és a honlap folyamatosan frissül. A kiadvány magyaron kívül még két nyelven nyújt tájékoztatást. A cél az, hogy a kutyások egyszerűen megtalálják azokat a helyeket, legyen az étterem, szállás, kutyastrand, turisztikai látnivalók, de akár állatorvos is - ahová szabadon mehetnek kedvenceikkel.
Sziládi-Kovács Tibor elmondta, hogy Magyarországon is elindult egy pozitív folyamat: ahogy a gazdik egyre inkább ráébrednek, hogy a békés együttélés nyitja a felelős és kulturált kutyás viselkedés, úgy egyre több bolt, munkahely és szolgáltató lát potenciált abban, ha célközönségébe bevonja a kutyások hatalmas közösségét. Becsült adatok szerint 2 millió felelős kutyatartó él Magyarországon, ami azt jelenti, hogy minden negyedik ember megosztja az életét egy négylábúval.