Mindössze öt gyári prototípus vághatott neki hétvégi viadalnak, így azt sejteni lehetett, hogy aki különösebb probléma nélkül végigmegy közülük, az dobogóra állhat majd. A győztes csapat végül annak ellenére tudott diadalmaskodni, hogy szombat este elülső tengelyprobléma miatt közel másfél órát vesztegelt a garázsban, így 22 körös hátrányba került, s egészen az 56. pozícióba csúszott vissza. Ezt követően azonban a Toyota két esélyes autója kiesett, az elsőszámú Porschét pedig négy órával a befutó előtt érte utol egy súlyos technikai probléma.
A második helyet az utolsó harmadban még az élen is álló Jackie Chan DC Racing szerezte meg, harmadikként a korábbi Forma-1-es pilótával, Nelson Piquet Jr.-ral felálló Vaillante Rebellion nevű csapat végzett.
Az utolsó körökben a GTE Pro kategória ellopta a showt: még öt perccel a leintés előtt is az első helyért dúlt a kerék a keréken harc. A 63-as rajtszámú Corvette és a 97-es Aston Martin elképesztő csatát vívott. Az utolsó előtti körben az Aston bebújt a Corvette mellé a célegyenes előtt és egy szép manőverrel maga mögé utasította azt. Később viszont a Corvette defektet kapott, így csak harmadik lett.
A világ egyik legrégebbi autóversenyét 85. alkalommal rendezték meg, a végső győzelmet illetően csúcstartó Porsche 19. sikerével tovább javította a rekordot.