A poszt szerint Kocsis Máté polgármester előterjesztése nyomán a Magdolna Negyed Program városrehabilitáció keretében brüsszeli pénzből megújított, egyedi utasvárókat cserélheti le a cég a saját egyen-utasvárójára, cserébe elengedik a területfoglalási díjat. A Tombor András Orbán-haverhoz kötődő francia cég ezzel ingyenes reklámfelülethez jut: a plakátokból (citylightokból) befolyó profit egésze az övék lesz. A plakátpiac JCDecaux-t kedvezményező újrafelosztásánál egyébként Rogán Antal szomszédja, Csetényi Csaba cége, a Network 360 is ott szorgoskodik.
Hiába javasolták ellenzéki képviselőtársaim is, hogy legfeljebb csak kedvezményt adjon a cégnek a Testület, illetve, hogy az ingyenességet biztosító rendeletet módosítsuk, és hiába mondtam a vitában, hogy bűn újabb ingyenes propagandafelületet biztosítani az uszítókampányoknak, de ugyanúgy elfogadhatatlan ingyenes reklámfelületet biztosítani egy hirdetőcégnek is. Hiába mondtam, hogy a szép, de legalábbis érdekes és egyedi gyerekrajzok helyett súlyos hiba a gyerekeket (és szüleiket) fogyasztásra ingerlő ilyen-olyan reklámokat elhelyezni még itt is, a Fidesz-közeli multik lobbija győzött. (Miközben a Mátyás téri és Teleki téri "furcsa-megállókra" hivatkozva trükkösen további két helyszínt is becsempésztek, a Népszínház és a Vajda Péter utcát) - írja Erőss.
A blog szerzőjének felvétele - Forrás: drerossgabor.blog.hu
Mindezt úgy - folytatja a Párbeszéd politikusa - hogy a kerületet, lévén szó uniós támogatásból megvalósult programról, fenntartási kötelezettség terheli. Vagyis szerződésszegést követ el, ha elbontja a gyerekrajzos BKK-megállókat. (...)Az egész 5 millió forintból készült projekt megy a kukába, hogy a falanszter-kapitalizmust építsék, s a Fidesz-közeli cégnek ingyen hirdetési felületet biztosítsanak. Az előterjesztés, amelyet statáriális eljárásban, sürgősséggel hoztak be a képviselőtestület elé, és amelyet így nem is tárgyalhattak az illetékes bizottságok, a hirdetőcégek – jelen esetben a JCDecaux – érdekében külön is módosítja a helyi rendeletet.