A kisalfold.hu egyik olvasója adott részletes beszámolót az esetről:
A 17 órási előadásra jöttünk, gondoltuk, megnézzük a Valerian és az ezer hold városa című filmet, mert jó kritikákat írtak róla. Mi csak körülbelül 15 percig láttuk a filmet, mert "áramszünet" vágott közbe. Minden elsötétült, majd kigyulladtak a lámpák, de a vászon szürke maradt. Ilyenkor nem lehet mit tenni, hát megvártuk, amíg elindul újra. Minden moziban megeshet ilyen. Már 10 perc után elindult újra a film, de amikorra már örültünk volna, megint elsötétült minden. Ezt követően ugyanez megismétlődött, 8-10 alkalommal, néha csak a hang ment, de kép semmi. A bemondóban kétszer szóltak, hogy áramszünet miatt csúszik a vetítés stb. Türelmesen vártunk még egy jó háromnegyed órát, majd kimentünk érdeklődni. Nagy tömeg állt kint, mert egyik moziterem sem működött. A kint álló vezető-szerű hölgy tűrhetetlen hangnemben, idegesen, káromkodva mondta, hogy ő nem tud semmit... A második óra várakozásnál már nagyon sokan elmentek, próbálták visszaszerezni a jegy árát. A kérésre hasonló hangnemű és tartalmú válasz érkezett. Eközben a mozin kívül hatalmas sor állt, mert az ő filmjük is csúszott. Teljesen szervezetlen volt az egész. Nem az a probléma, hogy meghibásodik valami, hanem az, hogy nem tájékoztatják érdemben az embereket, hogy a vezetőség sehol sincs, az alkalmazottak egy része pedig kritikán alul viselkedik az ügyfelekkel.
A lap tájékoztatást kért, és kapott az üzemeltetőtől, ami szerint 7 alkalommal ment el az áram a mozi területén 1-2 másodpercre. A rövid áramkimaradások miatt mind a 10 teremben újra és újra el kellett indítani a vetítőgépeket, ez percekig is eltarthat. Emiatt indultak csúszással az esti előadások. A probléma, és az okok kivizsgálása időbe telik. A helyszínen azon mozilátogatók, akik ezt kérték, visszakapták a jegyük árát, vagy aki arra tartott igényt, ún. vészhelyzeti jegyet kapott, amit három hónapon belül azonos típusú filmre, amire a jegye szólt, beválthat a Cinema City Győr moziban.