A Magyar Telekom szeptember 30-val beszünteti az "kapcsolat pontok" rendszerét. Az előfizetők addig "levásárolhatják" a cég webshopjában az összegyűjtött pontjaikat. Elvileg. Mert a webshopon gyakorlatilag semmi sem kapható. Érdeklődésemre az ügyfélszolgálaton azt a tájékoztatást kaptam, várható volt, hogy az utolsó napokra nagy roham lesz, miért nem korábban intézkedtem? Magamra vessek.
Az fel sem merült, hogy ha várható volt, akkor a cég miért nem gondoskodott a készletek feltöltéséről, illetve ha üresek a "polcok", akkor miért nem hosszabbítja meg az akciót? Kiváló üzleti fogás, az előfizetők pénzt érő pontjai ellenszolgáltatás nélkül elvesznek, és ezzel a marketingkiadásaik csökkenek. Kérdés, hogy vajon ezt a cinikus, arrogáns hozzáállást a Telekom-csoport a nyugati országokban is megengedhetné magának, vagy ismét csak azt kell tapasztalnunk, hogy a multik itt, Magyarországon nézik - és nézhetik - hülyének az ügyfeleiket. Gyanítom, hogy az utóbbi...