Bulvár;hulladék;kismama;kedvezmény;IKEA;reklámfogás;terhhességi teszt;

Illusztráció/AFP

- Bizarr reklámfogás - "Megpisiltetné" a kismamákat a neves bútoráruház

Az Ikea, a svéd bútorgyártó cég egészen furcsa marketingkampányba fogott: minden olyan kismamának, aki hajlandó rápisilni a hirdetésükre, és ezzel bizonyítani, hogy terhes, 50 százalék engedményt ad egyik gyerekágyából - tudósít az Euronews.

A bizarr reklámot az egyik legnagyobb svéd női magazin eheti számaiba rejtették el, az ikeás hirdetések egy-egy terhességi tesztcsíkot tartalmaznak, amire az olvasók rácsöpögtethetik vizeletüket. Ha bebizonyosodik, hogy terhesek, a lepisilt csík 50 százalék engedményt biztosít számukra, vagyis a korábbi ár a papíron átváltozik az engedményes árra. A reklámfogást a svéd kreatív, az Åkestam Hols találta ki a technológiai start-uppal, a Mercene Labs-al közösen. Az Ikea egyik szóvivője az Euronews-nak Olaszországban úgy nyilatkozott: a reklám és a kedvezmény csak Svédországban elérhető, a tesztek pedig csak limitált példányszámban kerültek be a női magazinba.