imázsfilm;Magyar Turisztikai Ügynökség;

2018-05-14 16:52:00

Budapest új imázsfilmje ( Jártak-e filmesek a Blahán? )

2018. május 15-től a Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi, Budapest fókuszú kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség - informáltak az állami csatornák, köztük az MTI.

A kampánnyal a fő cél, hogy kiemeljék a főváros helyszíneit és programlehetőségeit, amelyek vonzóak a minőségi élményekre nyitott, motivált és magas turisztikai költésű látogatók számára. Szeretnék elérni, hogy Budapest top európai főváros legyen, megelőzve Prágát és elérve Bécset. Azaz, ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nem csak Londont, nem csak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell. A megújuló arculat a Budapest Európa fűszere - "Spice of Europe" - koncepcióra épül, ami kifejezi, hogy az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző: így a történelmi örökséget, a színes kulturális kínálatot, az első osztályú gasztronómiát, és virágzó divatot - írja a Magyar Turisztikai Ügynökség.

lásd még: Orbán Ráhel a kiválasztott  és Juhász Péter: kaptam egy érdekes videófelvételt Orbán Ráhelről

Az imázsfilm: