Bulvár;Ryanair;Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér;repülőút;

2018-07-16 08:29:11

Napokkal később viszi csak a magyar utasok után a poggyászokat a légitársaság

Az összes feladott csomag Budapesten maradt, ugyanis a pilóta egy óránál tovább nem várt tovább arra, hogy a földi kiszolgáló személyzet végre befusson a bőröndökkel.

- nyilatkozta a Blikknek egy utas, aki vasárnap egy szál pénztárcával, a transzferjét is lekésve álldogált tanácstalanul a Gran Canaria reptéren.

A problémák még a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren kezdődtek - írja a lap -, a csomagfeladással: a csomagokat szállító futószalag meghibásodott. Órákat álltak sorban az utasok; pedig hetekkel korábban már volt hasonló meghibásodás, így a reptéren tudhattak a hibáról. A szóban forgó Ryanair járat végül egy órás késéssel szállt fel.

Aztán az utasokkal a célállomásra érve közölték: az összes feladott csomag Budapesten maradt, ugyanis a pilóta egy óránál már nem várt tovább azokra. Ekkor újabb több órás sorban állás várt az utasokra. Ennek végén egy ügyintéző adataik és panaszuk felvétele után azt mondta,