Húsz másodperc alatt annyi termékelhelyezés jön szembe az emberrel, amihez képest a New York-i Times Square híres neonreklámos látképe semmi, írja a 2019-es VOLT fesztiválról az index.hu. És a reklám-halmozásból bőven kiveszi a részét Magyarország kormánya is:
"Megállapodásuk van a Terror Házával, a 30 évvel ezelőtti eseményekre" - indokolták a fesztivál szervezői a portál megkeresésére. A különböző filmek, bejátszások "az óriáskivetítőn rotációban mennek, ugyanolyan sűrűséggel", védekeztek, és ebből nem lóg ki az alábbi propaganda-film sem.
A megállapodás része még egy "Trabantfestő rendezvény", és egy a rendszerváltás folyamatát sajátosan elmesélő kicsiny kiállítás, ahol a '89-es tüntetések képein a transzparensek narancssárgák, és jó nagy, kövér narancsos kiemelések veszik köbe a kormányfőtől vett idézeteket is. Bizonyára nem kevés energiát fektetett ebbe a Schmidt Mária-féle intézmény, de állítólag hiába, mert senki sem kíváncsi rá.