Részlegesen megbénult a Vodafone hálózata csütörtök délelőtt: tizenegy körül már többen arról panaszkodtak, hogy nem lehet telefonhívást indítani más szolgáltatók felé. A Vodafone Magyarország weboldalán is megjelentek panaszok – írja az Index.
A szolgáltató a Facebookon is válaszolt egy ügyfélnek, amiből kiderül, hogy egy munkagép vágott át egy üvegszálas kábelt, és ez okozta a hálózati hibát. A Vodafone a hírportál kérdésére megerősítette, hogy az érintett kábelnek a szolgáltatók közti kapcsolatban van szerepe, de ez csak a Telenorral létesítendő hívásokat érinti. A Telekom irányába, illetve a Vodafone hálózatán belüli hívásokkal minden rendben van.
A lap nem megerősített információi szerint Dél-Budán vágták át a kábelt. A Vodafone hozzátette, hogy a az alvállalkozójuk már dolgozik a hiba elhárításán, és az ügyfelek elnézését kérték a kellemetlenség miatt.
Késő délutánra megoldódott a probléma a szolgáltató közleménye szerint. Közösségi oldalukon azt írják: a hálózat ismét zavartalanul üzemel, a fennakadást okozó gondot elhárították.