repülőtér;busz;BKK;Budapest Főváros Kormányhivatala;

- A kormányhivatal is vizsgálódik a BKK fantomjáratára eladott jegyek miatt

Több hónapos bénázás és 16 ezer sikeres vásárlás után sikerült megszüntetni a problémát.

Korábban a Népszava is beszámolt arról, hogy a Budapesti Közlekedési Központnak (BKK) sikerült nagy nehezen eltüntetni két gombot a jegyvásárló szoftverből, így már senki sem tud véletlenül jegyet venni a koronavírus-járvány miatt megszüntetett 100E jelzésű repülőtéri buszra. Az ügyben a cég igazgatósági elnöke is megszólalt. Draskovics Tibor hátrafelé mutogatott, mondván, Vitézy Dávid idejében kötöttek előnytelen szerződést, ezért nem tudtak hamarabb lépni. 

Most Budapest Főváros Kormányhivatala is beszállt a meccsbe. Mint az MTI-nek eljuttatott közleményükben írják, eljárást indítottak a Budapesti Közlekedési Központ Zrt.-vel szemben, miután a Fogyasztóvédelmi Főosztályra közérdekű bejelentés érkezett az ügyben." 

A kormányhivatal adatszolgáltatásra kötelezte a BKK-t, amely során választ kell adnia többek között arra, hogy hol és milyen módon hívták fel a közlekedők figyelmét a járat szüneteltetésére, a járat megszüntetése óta hány jegyet értékesítettek összesen, illetve milyen intézkedéseket tesz a BKK arra nézve, hogy a megvásárolt vonaljegyek ellenértékei visszafizetésre kerüljenek a fogyasztók részére."

- áll a tájékoztatásban.

Egy szerencsétlenül megfogalmazott mondatból sikerült az ellenkezőjét kihoznia a lapnak.