árverés;Baywatch;

- Potom 88 millió forintért kelt el a világ egyik legismertebb autója

Na jó, csak a másolata.

David Hasselhoff amerikai színész fénykorának több tucat emléktárgyát, köztük a Knight Rider-sorozatból ismert beszélő autó, a K.I.T.T. egy másolatát is elárverezték egy amerikai aukción. A nagyjából 150 tárgyért mintegy 450 ezer dollárt (132 millió forint) fizettek a licitálók szombat este. A színész a bevétel egy részét jótékony célra fordítja.

Az online aukció legdrágábban eladott darabja természetesen a K.I.T.T. (Knight Industries Two Thousand) volt, mintegy harmincan licitáltak rá, végül körülbelül 300 ezer dollárt (88 millió forint) adott érte a győztes. Azt egyelőre nem lehet tudni, ki viheti haza a nagy-britanniai parkolóban várakozó Pontiac Firebirdöt. És bár Hasselhoff a Twitter-oldalán aktívan reklámozta az árverést, arról már nem szólnak a hírek, hogy jut el az új tulajdonosához az autó. Korábban ugyanis az árverést szervező Live Auctioneers honlapon az  volt olvasható, ha az autóért a becsült összegnél 25 százalékkal többet fizetnek, a színész személyesen szállítja ki.

A kocsi Hasselhoffé volt, azonban a sorozat forgatásán nem használták. K.I.T.T. a kultsorozatban a Hasselhoff alakította címszereplő, Michael Knight barátja és társa volt a bűnözők elleni harcban.

Az autó mellett autogramkártyákat, díjakat és ruhadarabokat is vásároltak a licitálók, általában pár száz dollárért darabját. A vacsora, amelyet a győztes vásárló a színésszel fogyaszthat el, jóval a becsült 20 ezer dolláros ár alatt, mindössze 9000-ért kelt el, csak három licitáló versengett érte.

A 68 éves színész és énekes a 80-as és 90-es évek két legendás amerikai tévésorozatában, a Knight Riderben és a Baywatchban lett világhírű.

Nemcsak az ügyféloldal, de a kommunikációs szféra ügynökségi résztvevői is sok újdonságot tapasztaltak meg a vírushelyzet alatt. Hogyan befolyásolta a munkájukat, mi értékelődött fel, és mit látnak, hol és hová tart a szakma? A most először neves ügynökségi partnerrel közösen megrendezett, az idén rekord számú jelentkezőt vonzó „Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével” verseny zsűritagjaival beszélgettünk, harmadik rész.