Fontos lenne kialakítani az egységes hatósági értelmezést, ugyanis a hatályos KRESZ nem ismeri az elektromos rollert mint járművet - mondta el az Aktív Magyarországért felelős kormánybiztos az Inforádiónak. Révész Máriusz szerint előfordul, hogy
Ugyanakkor ha helytálló lenne ez az érvelés, akkor a közrollerrendszert szinte mindenki szabálytalanul használja. „Viszonylag kevesen vannak, akik bukósisakkal a hónuk alatt sétálnak a városban, amikor egy ilyen rollert kibérelnek" - magyarázta Révész Máriusz. Hozzátette, ha segédmotoros kerékpárnak számítana az e-roller, akkor ebben az esetben csak azt viselve lehetne szabályosan közlekedni rajta, és egyébként jogosítvány is szükséges lenne a vezetéséhez. „Ha a jogosítvány nem szükséges, akkor pedig az egy teljesen abszurd helyzet, hogy szabálytalan elektromos rollerezésre hivatkozva valakinek elveszik a jogosítványát” - tette hozzá. Ugyanakkor jelezte, ez nem egy általános eset, de az sem megengedhető, hogy ugyanazon dolog miatt az egyik rendőr büntessen, a másik pedig nem.
Éppen emiatt is kezdeményezett egyeztetést, amelynek lényege, hogy 25 kilométeres sebesség felett minősülne az e-roller segédmotoros kerékpárnak. Révész Máriusz bízik abban, hogy az említett egyeztetés két héten belül eredményes lesz, és egy állásfoglalással még szeptember végéig eldőlhet az elektromos rollerek körüli vita.