tender;Balásy Gyula;

- 12 milliárdos tendert nyertek Balásy Gyula cégei

A pályázatra egyetlen ajánlat érkezett, melyet a New Land Media Kft. és a Media Dynamics Kft. alkotta konzorcium tett.

Összesen 12 milliárd forintért rendeltek meg turisztikai kampányokat és kutatásokat a területtel foglalkozó állami cégek, azaz a Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt., a Kisfaludy2030 Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt. és a Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. – vette észre az uniós közbeszerzési értesítőben, a TED-ben a Magyar Narancs.

A 12 milliárdos keretmegállapodást a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kezelte, a nyílt pályázaton meghirdetett munkát pedig Balásy Gyula cégei vitték el - a szerződést szeptember 24-én kötötték meg az NKH-val - írja a lap.

A tenderre egyetlen ajánlat érkezett, melyet a New Land Media Kft. és a Media Dynamics Kft. alkotta konzorcium tett. Utóbbi cég ugyan kevésbé ismert, de az is Balásy-érdekeltségnek számít, hiszen az üzletember az egyik tulajdonosa.

A pályázat győztesei átfogó médiakampányok tervezését és kivitelezését vállalták, melyekből ötöt itthon, négyet külföldön kell megtartaniuk. Egy-egy kampány minimum egy hónapig, maximum két hónapig tarthat, és átlagosan 100 millió forintba kerül majd, de végösszege ennek többszöröse is lehet.

Idén a Népszava munkatársa, Doros Judit, valamint Gulyás Márton és a Partizán csapata vehette át a puccsszerűen bezárt szakmai műhely újságírói által alapított díjat.