árcsökkenés;vaj;Aldi;

- 20 százalékos tartós árcsökkentést jelentett be a saját márkás vajaira az Aldi

Alacsonyabb beszerzési árakat tudott elérni a cég, az így keletkező árelőnyt továbbadják a vásárlóknak.

Alacsonyabb beszerzési árakat ért el az Aldi Magyarország, így az üzletlánc három, saját márkás vaj árát jelentősen, 20 százalékkal csökkentette - értesült a Blikk.

Az érintett termékek a 82 százalékos Desira és Milfina saját márkás vajak, valamint a magyar beszerzésű, 60 százalékos zsírtartalmú Kokárdás, 100 grammos, szintén saját márkás vaj. Ez a három termék az áruházlánc teljes vajforgalmának több mint felét teszi ki.

Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója a lapnak hangsúlyozta, nem egyszeri akcióról, hanem tartós árcsökkentésről van szó. Hozzátette, keresik a lehetőséget, hogy még több magyar és nemzetközi vajtermék esetében vihessék lejjebb az árakat, s abban bízik, hogy a jövőben további árcsökkentéseket hajthatnak végre a tejtermékek, illetve általánosságban az élelmiszerek esetében.

Zuhanásnak indultak az üzemanyagárak.