Mediaworks;Indamedia;

2023-02-07 14:56:00

Együttműködési megállapodást kötött az Index anyavállalata és a Mediaworks

Egyre közelebb a fideszes állami propagandagyárhoz. 

Az Indamedia teljes képernyős, videós hirdetési megoldásának, az IndaSpotnak az adaptációja a Mediaworks portfólióján is elérhetővé válik – írja a Média1. 

Az Indamedia Sales 2021 júniusában élesítette saját fejlesztésű hirdetési megoldását, az IndaSpotot. Egy egyfajta online reklámblokként funkcionál, s alapvetően videóspot alapú kampányokhoz tervezték. A fejlesztőknek az volt a célja, hogy egy olyan egyedi videós hirdetést hozzanak létre, amivel több kereskedelmi célcsoportban maximalizálható a heti kontaktusszám. Az IndaSpot adaptációja mostantól a megannyi kormánypárti lapot magában foglaló Mediaworks (KESMA) online kiadványain is elérhető lesz.

A megállapodást a tavalyi év végén ütötte nyélbe a két kiadóvállalat. Az IndaSpot naponta kétszer, a látogatók által leginkább preferált idősávokban lesz elérhető. „Büszkék vagyunk arra, hogy slágertermékünket, az IndaSpotot a Mediaworks felületein is értékesíthetjük. Az együttműködés egyúttal elismerés az IndaSpotnak, amely 2022-ben több mint száz kampányban bizonyította hatékonyságát. A most megkötött megállapodásnak köszönhetően olyan egyedi megoldást nyújtunk a hirdetők számára, amellyel a videós hirdetéseiket a legnagyobb elérés mellett célzottan, pontosan mérhetően helyezhetik el” - magyarázta Abonyi Bernadett, az Indamedia Network portfólióigazgatója. A Mediaworks Hungary Zrt. vezérigazgató-helyettese pedig arról beszélt, komoly várakozással tekintenek az együttműködés elé. 

- fogalmazott Fodor István.