Az a szervezetünk célja, hogy a Magyar Termék védjegyhasználó cégek száma év végére megközelítse a 300-at, míg a védjegyes termékek portfoliója elérje a 6000 darabot – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék (MT) Nonprofit Kft. ügyvezetője a szervezet sajtótájékoztatóval egybekötött keddi tavaszi gasztroworkshopján.
Ez az elmúlt évhez képest vállalatok esetében mintegy 20, míg a védjegyes árucikkek esetében 9 százalékot meghaladó növekedés lenne. A védjegyhasználók csoportja egyébként egyre meghatározóbb gazdasági kört jelent, hiszen a legfrissebb, 2022-es adatok szerint összárbevételük megközelítette a 4000 milliárd forintot. A célok elérése érdekében az MT tovább viszi az egyébként tavaly augusztusban elindított, „A hazaiban több van” című kampánysorozatát, amelynek márciusi állomása a METRO Nagykereskedelemmel közös akció.