Első osztályú szolgáltatás a MÁV járatain. Alighanem denevéreknek tervezték - írtra a Facebookon a Városi és Elővárosi Közlekedés Egyesület (VEKE), közzétéve két fotót, amelyeken fejjel lefelé felhelyezett információs panelek láthatók.
„Oké, hibák előfordulhatnak, de ez konkrétan a menetrendváltás (tavaly december közepe) óta így van, akkor frissítették. A jegyvizsgálók hiába jelentették nap mint nap, nagy ívben tettek rá az illetékesek” - jelezte a VEKE, hozzátéve, az utasok megjegyzéseit persze a frontvonalban dolgozóknak kell elviselniük, nem az illetékeseknek, így aztán nem véletlen, hogy alig találnak az ilyen munkakörre munkavállalót és kezdenek szaporodni a jegyvizsgáló nélküli vonatok. A VEKE szerint sokadszorra bizonyosodik be, hogy nem az olcsósítás a jó irány. A poszt készültekor a vonat amúgy épp a Déli pályaudvaron tartózkodott, miközben egyébként Keszthelyt mutat a kijelző.
Augiász istállójának kiktakarítása könnyed babazsúr lehetett a MÁV-hoz képest - jegyzik meg a magyar állami vasúttársaság problémáit összegezve. (Augeiasz görög mitológiai alak, éliszi király, akinek hatalmas gulyái voltak, de a trágyájukat sose hordták ki az istállókból, emiatt pedig egész Peloponnészoszt belengte a bűz. Héraklész tizenkét munkája közül az ötödik a takarítás volt. Ment neki, simán elterelt két folyót - a szerk.)