2010. május 8-án Stohl András autójával Fót felé tartott, amikor áttért a szemközti sávba, és két autóval ütközött. A balesetben egy idős férfi súlyos, egy nő pedig könnyű sérüléseket szenvedett. Stohl András nemcsak alkoholt, hanem kokaint is fogyasztott a baleset előtt. 10 hónap börtönbüntetésre ítélték, ebből öt hónapot töltött le. A nő, aki a balesetben könnyebben megsérült, azt nyilatkozta: a színész-műsorvezető meg sem kérdezte, hogy vannak, csak kért egy cigarettát. Stohl korábban, 2002 júliusában súlyos, életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor az autója felborult, és a tetején landolt az út menti árokban. A rendőrség szerint a sofőr a baleset idején közepesen ittas volt. Stohl pénzbüntetést kapott, a jogosítványát 1 év 9 hónapra bevonták. A színész 2023 decemberében a III. kerületben koccanásos balesetet okozott, ahol legalább személyi sérülés nem történt.
Mindezt csak azért idéztem fel, mert egy japán autómárka úgy érezte: Stohl András az a kedves, népszerű, hiteles arc, akivel szeretné reklámozni a legújabb modelljét. Tetszenek érteni: egy olyan ember, aki rendszeresen vezet(ett?) ittasan, bedrogozva, csak a vakszerencsén múlt, hogy nem ölt meg senkit, aki véletlenül pont arra járt, amerre ő páváskodott.
De a japán autómárka még ezen is túl tudott tenni, ugyanis a majdnemgyilkos, kihaénnem, mindenkitakarodjonazútrólmertjövök reklámarc szájába olyan arcpirító mondatokat adott, amelyeket egy magát férfinak nevező humanoid a büdös életben nem lenne hajlandó elmondani.
„Persze hogy nagy! Nem akarok dicsekedni, de az asszony is akkor érezte igazán, amikor először beleült.” És aztán még kacsintva rátesz egy lapáttal erre a műmájer macsóskodásra: „Végre az asszony is tud parkolni ugye. Olyan intelligens. Mármint az autó... is.” #imádjákanők
Ezt a reklámkampányt valaki kifundálta, előterjesztette, a megrendelő elfogadta, kidolgozták, nem kevés pénzt beleöltek, megjelentették – és mindeközben senki nem hányta el magát. Ha más nem is, ez azért elismerésre méltó teljesítmény. #énviszontakkormostmegyekhányni
(Időközben a Nissan a közfelháborodás hatására visszavonta a reklámot.)