Az autó szélesebb keréktárcsákat és abroncsokat, aktív hátsó légterelőt és légbeömlőket, valamint szénszálas szerkezeti elemeket kapott; mindez tökéletesen megfelel annak, amit a Lexus ‘funkcionális szépségnek’ nevez.
Az RC F orr-részét a Lexus jellegzetes, orsó formájú hűtőrácsa uralja; a Lexus jelzés alatt húzódó rácsozat mintáit apró ’F’ motívumok alkotják. Maga a motorháztető magasabban húzódik, mint az RC esetében, kihangsúlyozva az F modellváltozat erejét és szélességét. Az első lökhárító és sárvédő alatt kialakított légbeömlők, valamint a stratégiai pontokon elhelyezett aerodinamikai stabilizáló lapok karakteres, egyedi megjelenést adnak az F modellnek.
Az RC F több dizájn-megoldást is megörökölt az LFA szupersportkocsitól. Az autó hátsó részéből 80 km/órás tempó fölött kiemelkedő, és 40 km/órás sebesség alatt visszazáródó aktív légterelő ideális megoldás arra, hogy a jármű álló helyzetben hibátlan kupé-formát mutasson.
A Lexus RC F versenyautós cockpitja tökéletesen illik a karosszéria agresszív stílusához: a műszerek, a kormánykerék, az ülések, a díszítő elemek és a pedálok egyedi kivitelűek. A műszerfalat uraló központi műszeregység információtartalma, színe, és a rajta megjelenő szövegek mérete a négy választható üzemmódtól függően változik.
A tervezők mindemellett az utasok komfortjára is nagy hangsúlyt fektettek. Az RC F modellváltozatban jelenik meg először a Lexus ovális keresztmetszetű, vastag markolatú kormánykereke az optimálisan elhelyezett fokozatváltó karokkal. A vadonatúj, magas támlájú ülések fejtámláját dombornyomású ‘F’ embléma díszíti; a kiváló oldaltartású ülések úgy ölelik körül az utasok testét, mint a test vonalát tökéletesen követő sportruhák. A vásárlók ötféle, kontrasztos öltésekkel készült bőrkárpitozás közül választhatnak. A fék- és gázpedál L alakú gumibetétei kiválóan ötvözik a formát a funkcióval, javítva a pedálok tapadását.