A médiavállalat közleményében rámutat: az árbevétel-növekedést 6 százalékkal csökkenő televíziós reklámpiacon érte el. Azt is közölték: a csoport a nézettségi eredményét tekintve január óta piacvezető. A médiavállalat tavaly 8,5 százalékkal több forrást fordított saját gyártású műsorok készítésére, filmberuházásai 16 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbit.
Személyi kiadásokra a korábbi évnél 11 százalékkal többet fordítottak, összesen 3,1 milliárd forintot, 237-ről 262-re növelve a foglalkoztatottak számát. A TV2 csoport 6,8 milliárd forint értékben írt le a korábbi évek veszteségeit nagy mértékben növelő filmcsomagjából, ezzel egyrészt felszabadítva forrásokat a helyi gyártásra, másrészt javítva megmaradó filmcsomagjának minőségét. A könyvelés-technikai filmcsomag értékvesztést leszámítva operatív működésének eredményeként a televíziós társaság 3,4 milliárd forintról 3,1 milliárd forintra csökkentette veszteségét.
A társaság eredménykimutatásából kiderül, hogy a cég mérleg szerinti vesztesége mintegy négymilliárd forinttal romlott 2013-ban, meghaladva a 10,8 milliárd forintot. A TV2 tavaly év végén került teljes mértékben magyar tulajdonba. A ProSiebenSat.1 cégcsoport december 23-án jelentette be, hogy eladta a TV2-t is üzemeltető MTM-SBS Zrt-t. A TV2 honlapján közzétett közlemény szerint az országos kereskedelmi csatornát, a portfolióba tartozó három kábelcsatornát (SuperTV2, FEM3, PRO4) és a cégcsoport minden eszközét Simon Zsolt TV2 vezérigazgatónak és Yvonne Dederick gazdasági igazgatónak a tulajdonában lévő TV-HU1 Kft. és a TV-CEE1 Kft. vásárolta meg.