Az utastér hűen folytatja az A7 Sportback külsejének sportosságát. Meghatározó eleme a vezetőt és az első utast körülölelő, hangsúlyos vízszintes ív. A műszerfal könnyed és elegáns benyomást kelt. A beltér új anyagai – köztük az alumínium/Beaufort-diófa és a Valcona bőr – igényes felületeikkel és kidolgozásukkal bizonyulnak különösen vonzónak, miközben az új színválaszték már az ülések számára is ötféle árnyalatot tartalmaz.
Piaci bevezetésekor az Audi ötféle – két benzin- és három dízelüzemű – erőteljes és rendkívül gazdaságos erőforrással kínálja A7 Sportback sorozatát, amelyek a 160 kW (218 LE) és 245 kW (333 LE) közötti teljesítménytartományt ölelik fel, s mindannyian kielégítik az Euro 6 kipufogógáz-szabvány előírásait. Széles körű fejlesztésen esett át a 200 kilowattos (272 LE) 3.0 TDI clean diesel. Az elsőkerék-hajtású és 160 kW (218 LE) teljesítményű „ultra” modellváltozatban a háromliteres, V6-os erőforrás 100 kilométerenként átlagosan mindössze 4,7 liter üzemanyaggal is beéri, amihez kilométerenként csupán 122 gramm széndioxid kibocsátása párosul. A 4.0 TFSI csúcsmotor az Audi S7 Sportback hajtásáért felelős, a 331 kilowattos (450 LE) aggregát az innovatív COD-technikával (cylinder on demand) működik.
A 3.0 TDI Biturbo clean diesel 235 kilowattot (320 LE) teljesít, s nyolcfokozatú tiptronic sebességváltóhoz csatlakozik, míg a további motorváltozatok a hétfokozatú S tronic váltóművel készülnek. Az elsőkerék-hajtású kivitelekben a multitronic technikát felváltva teljes egészében új fejlesztésű konstrukcióban jelenik meg a kettős tengelykapcsolós sebességváltó. A quattro állandó összkerékhajtás 200 kW (272 LE) teljesítménytől az Audi sport-differenciálművével egészíthető ki, amely aktívan osztja el a hátra érkező forgatónyomatékot a két hátsó kerék között.
Az új Audi A7 Sportback 2014 őszén várható a márkakereskedőkhöz, a modell jelenleg beárazás alatt van.