Autóvilág;Facebook;

- Saját képére formálta a bejegyzéseket a Facebook

Nem biztos, hogy a közösségi hálózat minden felmérését teljesen komolyan kell venni. Legalábbis ezt a következtetetést lehet levonni abból a hírből, amely szerint a Facebook tudatosan befolyásolta a hírfolyamon szereplő bejegyzéseket, csak hogy mélyreható megállapításokat tegyen egy a pozitív és negatív érzésekről szóló tanulmány kapcsán.

A szerzők azt a következtetést vonták le, hogy az emberek, akik több pozitív hírt olvasnak, nagyobb késztetést éreznek arra, hogy ők is valamilyen pozitív posztot osszanak meg másokkal.

2013 januárjában egy héten át 690 ezer felhasználó bejegyzéseit manipulálták a Facebook angol nyelvű változatán. Egy szoftver segítségével több mint hárommillió bejegyzést ellenőriztek.

Amint közeledik Catherine Ashton, az Európai Unió külügyi és biztonságpolitikai szakértője megbízatásának lejárta, úgy sokasodnak az ellene felhozott bírálatok.