DHL;

- Ügyfélkiszolgálásban az élen

A DHL Express Magyarország Kft., a Magyar Telekom Nyrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft. és a Provident Pénzügyi Zrt. bizonyultak az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak 2014-ben. 

Az idén hatodszor megrendezett „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny három kategóriában – személyes, telefonos és elektronikus - és két vállalati méret szerint – kis-, és közép (kkv), valamint nagyvállalat - vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét.

 

A másodfokon eljáró Fővárosi Ítélőtábla pénteken kihirdetett jogerős határozatában helybenhagyta a Fővárosi Törvényszék CIB Bank ügyében szeptember 30-án hozott elsőfokú ítéletét, amelyben elutasította a hitelintézet magyar állam elleni, devizahitelekkel kapcsolatos keresetét, és kötelezte, hogy 15 napon belül fizessen meg az alperesnek 650 ezer forint + áfa másodfokú perköltséget.