Szerintem;reklámadó;

- A gondűző

A sokak által nem kedvelt hirdetések, ha közvetve is, de a reklámadó révén immár a magyar gazdasági élet legdinamikusabban fejlődő ágazatává váltak. Ráadásul akadnak közöttük szép számmal érdekfeszítő, szórakoztató, ugyanakkor tanulságos hirdetések is. Ilyen például az, amelyikben egy székrekedés elleni szert népszerűsítenek, mégpedig újabban már egy másik hölgy közreműködésével. Hiszem, hogy a korábbi reklámban szereplő nőt azért nem látjuk, mert az ilyen irányú problémája végleg megoldódott, hála annak a magasságosan hatékony készítménynek.

Remélem, a jelenleg közreműködő hölgy is belátható időn belül a gyógyultak népes táborát szaporítja majd. Bevallom, hogy minden elismerésem mellett ezt a hirdetést én merőben másképp készíteném el, ha erre lehetőségem lenne. Így: a félhomályos előszobából ráközelít a kamera a fürdőszoba ajtajára, ami mögül egy halk, megkönnyebbült sóhaj hallatszik, majd a lezúduló víz zaja. Kisvártatva kinyílik az ajtó, és megnyerő mosollyal az arcán egy kellemes külsejű személy lép ki rajta, a következő szavakkal: Egy gonddal kevesebb! Majd egy öblös hang a háttérből: Mostál kezet?! Snitt, és megjelenik a székrekedést megszüntető csodaszer neve fanfárok zengése közepette. Ennyi.