A két cég mint a legolcsóbb közös ajánlattevő nyert. A nyílt közbeszerzés kiírója a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. volt. A másik - szintén közös - ajánlatot az Uvaterv Út-, Vasúttervező Zrt., az Unitef ’83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt. valamint az Út-Teszt Mérnök és Szolgáltató Kft. tette.
A feladat az M0-s autóút nyugati szektorának a 10. számú főút és az 1. számú főút közötti szakaszára a környezeti hatástanulmány és a Natura 2000 hatásbecslés elkészítése, illetve a környezetvédelmi engedély megszerzése. A NIF honlapja szerint a nyomvonal hossza mintegy 18 kilométer, amelynek több mint a fele - szakaszosan - alagútban vezet. A nyomvonallal érintett települések: Solymár, Budapest II. kerület (Pesthidegkút, Budaliget), Nagykovácsi, Remeteszőlős, Budakeszi, Biatorbágy, Budaörs. A szakasz kivitelezése a 2020-2027-es uniós költségvetési ciklus első felében indulhat el.