A Corsa csúcsmodellje a legjobb OPC-tradíció szerint már első pillantásra elárulja, hogy a rüsselsheimi tuningrészlegből robbant ki: az OPC-modelleknek fenntartott opálkék fényezés mellett különösen a frontrész kialakítása ötlik szembe, nagy légbeömlőivel. Főképp a fényszórók alatti alumíniumkeretű nyílások jelzik a rokonságot a nagyobb testvérrel, az Astra OPC-vel. Még sportosabbá teszi az erősen kiformált géptető keskeny szegélye, amelyre hátul a dinamikusan domborodó küszöbök rímelnek.
Hátulnézetből folytatódik a Corsa OPC kompromisszumot nem ismerő designja. A csomagtartó fedelének légterelője kétféle kivitelben készül: a visszafogottabb széria-spoiler helyett választható feltűnőbb változat nagyobb leszorító erőt kelt a hátsó tengelyen. Alul a kétcsövű Remus kipufogó diffúzorral övezett csővégei keltenek sportos hangulatot – mégpedig nemcsak látványra, hanem hangzásra is, amikor markánsan megszólal a motor.
Hasonló az érzés az utastérben: a Recaro Performance-ülések bármilyen kanyarlabirintus végigszáguldásakor nagyszerűen tartanak. Alul egyenes kormánykerék, OPC-váltógomb, sport-pedálsor és a karakteres OPC-optikájú műszerek teszik teljessé a hatást. Persze a sportautósnak sem kell lemondania a lehető legjobb kapcsolódásról, hiszen kívánságra beépítik kocsijába az Opel IntelliLink infotainment-rendszerét, megnyitva az Apple iOS- és Android-rendszerű okostelefonok világát.
Alig várja a 152 kW/207 LE teljesítményű 1,6 literes, benzines turbómotor, hogy életre keltsék! 245 newtonméteres nyomatéka 1900 és 5800/perc között áll rendelkezésre, de szükség esetén 280-ra növeli a túltöltés. Ezt kurta mozdulatokkal kapcsolható hatfokozatú sebességváltó viszi át az első kerekekre, hogy mindössze 6,8 másodperc alatt katapultálja nulláról százra a Corsa OPC-t. A csúcssebesség pedig eléri a 230-at. Mindezek ellenére szerény marad a fogyasztás, a kombinált ciklus szerint mért 7,5 liter megfelel 174 g/km CO2-kibocsátásnak.