A Mahír, vállalkozási keretszerződés alapján, tavaly decemberben nyerte meg a Miniszterelnökség 500 millió forintos kiírását, amely szerint ők látják el a Miniszterelnökség fejlesztéspolitikai kommunikációs alaptevékenységéhez kötődő rendezvényszervezési feladatokat. A cég “Ajánlati/részvételi felhívás közzététele nélküli/hirdetmény nélküli tárgyalásos” eljárásban vett részt, nem volt ellenfele – olvasható a Délmagyar cikkében.
Bár Simicska cégeit és a hozzá köthető embereket már szinte mindenhonnan eltakarította a kormány - és Vida Ildikó NAV-elnök kényszerű távozásáról is mind többen beszélnek -, úgy tűnik, a Lázár János vezette Miniszterelnökség még nem jutott el ebbe a fázisba, esetleg ez a szerződés is egyike azoknak, amelyeket nem lehetett azonnal felbontani, amikor megszűnt az Orbán-Simicska barátság.
A Simicska nevéhez leginkább köthető Közgépnek viszont az idei év sem alakul igazán jól: már tavaly negyedére estek vissza az állami megrendelései, és az idei közbeszerzéseket is sorban nyeri el előle a tiszakécskei Duna Aszfalt. A Közgép egyik leánycége ellen ráadásul majdnem adóvégrehajtás indult, mert adminisztrációs hiba miatt néhány napot késtek egy befizetéssel, az eljárás megkezdése előtt azonban elutalták az összeget.