Bulvár;Hirdetések;BMW;

- Hódít az elektromos BMW

A BMW i modellek forgalmazása 2014. november 1-jével vette kezdetét Magyarországon és az elmúlt 6 hónap hazai sikerei a vállalat nemzetközi értékesítésével összhangban vannak. Számos autót már átvettek a márka ügyfelei, de a rendelésállomány is biztatóan alakul. 

2015 első negyedévében 10 db BMW i3 modell került magyar tulajdonoshoz, mely eredmény a legnépszerűbb elektromos autó címet jelenti a BMW i3 számára ezen időszakban. Áprilisban további négy BMW i3, valamint az első BMW i8 modell is átadásra került. Tavaly, a BMW i almárka folyamatos bevezetésének évében, 17 800 BMW i3 és i8 járművet értékesítettek világszerte, melyet a 2015-ös év első negyedében további, több mint 6600 BMW i követett. A BMW egy vadonatúj modellpaletta kifejlesztésével ismét úttörőként lépett be az elektromos és plug-in-hibrid modelleket kínáló prémiummárkák piacára, melynek sikerességét az elmúlt időszak hazai és nemzetközi eredményei bizonyítanak.

„A BMW i modelleket nagy érdeklődéssel fogadja a magyar piac, úgy gondoljuk, hogy a hosszú távú fenntarthatóság üzenete, autóink koncepciója, illetve az a minden részletre kiterjedő átgondoltság és környezettudatosság mely a BMW i modelleket jellemzi, megnyerő a hazai ügyfelek számára is” – mondta Mala Ferenc a BMW Group Magyarország márkamenedzsere. „A BMW i egy új világot jelent az autózásban, új lehetőségeket nyit az elektromos mobilitás, a fenntarthatóság és az ehhez társított szolgáltatások területén. A BMW i3 és i8 modellek több mint 50 különböző szakmai díjat nyertek el bemutatásuk óta, köztük az egyik legfrissebb elismerés a New York-i autószalonon bejelentett World Car Awards ceremónia World Green Car trófeája, mely a BMW i8 koncepcióját, formatervét, valamint az autó technológiáját méltatta. A rangos díjat sorozatban másodszor kapta meg a BMW a tavalyi i3 sikerek után. A BMW Connected Drive rendszere, az okoskészülékekkel, legújabban okosórákkal kapcsolatot teremteni képes autó lehetősége új távlatokat nyit a BMW i előtt. Bízunk benne, hogy a magyar vásárlók bizalma és a technológiai nóvumok iránti érdeklődése további sikerekhez vezet itthon is!” – tette hozzá a BMW i márkamenedzsere.

A SEAT az új Alhambrával folytatja termékoffenzíváját. Az intelligens és sokoldalú egyterű az új motoroknak köszönhetően akár 15 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, s még dinamikusabb a megnövekedett teljesítmény eredményeként. Az új Alhambra nyáron érkezik a márkakereskedésekbe, május végétől már előrendelhető.