A közlemény így folytatódik:
A budapesti közösségi közlekedés immár öt éve tartó dróton rángatása tökéletes jelképe a kormány nyíltan Budapest-ellenes politikájának.
A budapestiek naponta 18 milliárd forintnyi adót fizetnek be az államkasszába. Ez azt jelenti, hogy a fővárosiak kb. kétnapi adójából a budapesti közösségi közlekedés biztosítható lenne. Ehelyett a társaság milliárdokat kénytelen spórolni a karbantartáson, amit jól mutatnak például a kiégett buszok és a füstölő metrók, amelyek egyre nagyobb biztonsági kockázatot jelentenek az utasok számára. Ráadásul hamarosan a dolgozók bére is veszélybe kerül.
Amíg a budapesti buszok lerobbanva állnak az út szélén, addig a kormány csak idén 130 milliárd forintot költött a nézhetetlen és ezáltal nyilván nézetlen közmédiára. Sokkoló a városvezetés bénázása; sokkoló, hogy Tarlós István képtelen kicsikarni Orbán Viktorból egy a BKV helyzetét közép- és hosszútávon rendező megállapodást. Kénytelenek vagyunk azt hinni, hogy Budapestnek valójában évek óta nincs már vezetése, képviselete.
Horváth Csaba,
fővárosi frakcióvezető