Bulvár;Schobert Norbert;Andre Agassi;Norbi Update;

Forrás: Facebook/Schobert Norbert

- Mi történt? Már nem Agassi Schoberték reklámarca

Nagy csend övezte a Norbi Update Lowcarb Nyrt. és André Agassi között 2014 szeptemberében létrejött együttműködést, ezért a Velvet megkereste teniszcsillag menedzsmentjét, hogy mi a helyzet Agassi Update-tel kötött szerződésével.

A következő válasz érkezett:  "Mindkét fél közös megegyezéssel úgy döntött, hogy véget vet a partnerségnek."

Az ügyben megkeresték Schobert Norbertet is, de csak a fitneszguru sajtósa nyilatkozott, aki elmondta, hogy André Agassi és az Update közötti szerződés valóban megszűnt, 2015. november 25-én, aznap pedig erről közzé is tettek egy tájékoztatást a Budapesti Értéktőzsdén:

"Tisztelt Befektetők! A Norbi Update Lowcarb Nyilvánosan Működő Részvénytársaság ezúton értesíti a nyilvánosságot,hogy a mai napon a Társaság és az AKA Licenses LLC közötti partneri együttműködését közös megegyezéssel megszüntette. Norbi Update Lowcarb Nyilvánosan Működő Részvénytársaság"

Schobert Norbert 2014 szeptemberében jelentette be, hogy tőzsdére viszi a Norbi Update Lowcarb Nyrt.-t, és ezzel együtt az Update egy új reklámarcot is kapott, André Agassi személyében.

Akkor úgy fogalmazott:

"Egy olyan embert tudtam megnyerni három évre az Update nagykövetének – sőt, üzlettársamnak –, aki nagyon különleges. Magyarország ezeréves történelmében ugyanis ilyen erős ember nem állt magyar cég élén. Ha nem kockáztatunk, akkor csak a kudarcot tudjuk választani. A sikerhez kockázatot kell vállalni, és mi a sikert választjuk."

 A magyar háztartásokban többnyire a halászlé és a rántott hal a karácsonyi menü része, amihez jellemzően pontyot választanak a vásárlók. Ennek a hallal kereskedők örülnek, a pontyok nyilván kevésbé. A halfogyasztás népszerűsítése a célja a Miniszterelnökség agrár-vidékfejlesztési programokért felelős helyettes államtitkársága által folytatott Kapj rá! kampánynak, amely a halételek sokféleségét is szeretné ismertebbé tenni a magyar lakosság körében.