A World CSR Congress idén először választott be Kelet-Közép Európából olyan vállalatokat, amelyek tevékenységük aktív részeként kezelik a társadalmi felelősségvállalást és méltók a meghirdetett tizenhét díjkategória egyikére, így ez az első év, hogy magyar vállalatot is díjaztak. A HELL ENERGY Magyarország Kft. a résztvevő 90 ország képviselői közül – a magyar cégek között elsőként – nyerte el a Best Corporate Social Responsibility Practise díját.
Már az ötödik alkalommal rendezték meg a World CSR Congresst Indiában, ahol a Global CSR Award díjakat adták át több kategóriában. Ezt az elismerést a nemzetközi szakmai zsűri 2012 óta minden évben azoknak a vállalatoknak ítéli meg, akik kiemelkedően sokat tesznek a fenntarthatóságért, mint például az idei egyik díjazott, a HELL ENERGY. A korábbi években a díjat többek között olyan nemzetközi vállalatok nyerték el, mint a Coca-Cola, a Johnson & Johnson, a Mastercard vagy a Holcim Sri Lankai vállalata.
„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy ilyen jelentős nemzetközi elismerésben részesültünk, ez egyben visszaigazolás is számunkra, hogy jó úton járunk. Büszkék vagyunk arra, hogy technológiai fejlesztést, folyamatosan bővülő beruházást és munkahelyeket tudunk hozni az északi régiónak azon részébe, ahol a munkanélküliség igen magas. Mi nem csak egy kiváló minőségű terméket adunk el, hanem emellett egy stabil, folyamatosan fejlődő vállalatot hoztunk létre, mely több mint 500 családnak is munkát ad. Emellett lokálpatriotizmusunkról is ismert cégként a helyi közösségek, szervezetek állandó támogatói vagyunk” – nyilatkozta Tóth Eszter Anna, a HELL ENERGY Kft. PR igazgatója.
Szikszó Magyarország tizenegyedik legszegényebb járása. A HELL itt építette fel Európa legmodernebb palackozó gyárát, az energiaital gyártók között egyedül ő rendelkezik ilyen komoly saját gyártási háttérrel. 2011 óta a cég 17 milliárd forintot fektetetett be a térségben, természetesen Európai Uniós és állami támogatásokat is felhasználva. A következő öt-nyolc évben 25-30 milliárd forint további invesztíció követi ezt majd. A HELL kizárólag helyi, magyarországi gyártásban gondolkodik, mert fontosnak tartja, hogy magyar munkaerővel, a hazájának a GDP-jét növelve érje el céljait, ami nem más, mint hogy Magyarország egyik legjobb exporttermékeként világmárka legyen. Jelenleg a vállalat már több mint 40 országban van jelen, és hazánkhoz hasonlóan, számos országban piacvezető. További beruházásai megvalósításával 350-400 alkalmazottat vesz fel az elkövetkező 3-5 évben a HELL, emellett logisztikai központját is folyamatosan bővíti, így összesen több mint 500 családnak tud stabil megélhetést biztosítani a hátrányos helyzetű térségben.