Teljesítheti a szocialisták feltételeit a MoMa

Nem ijedt meg az MSZP előválasztásra vonatkozó javaslatától a MoMa - állította lapunknak Kajdi József, az elnökség tagja. Bár olvassák, hogy a lapok szerint a koncepció alávághat a kispártoknak. Kajdi és az ellenzéki egyeztetés résztvevői tudtak arról, hogy a szocialisták elkészítik saját tervezetüket, amit természetesnek tartottak, ám arról közösen fognak dönteni.

A MoMa politikusától megtudtuk, hogy már a héten tárgyalnak a javaslatról. Az egyeztetések - mint kiderült - két bizottságban folynak egyik a technikai ügyekkel, a másik egy értéknyilatkozat kidolgozásával foglalkozik. Több fél ül a tárgyalóasztalnál, így közel sem biztos, hogy végül az MSZP tervezetét fogadják el, ám ha igen, a MoMa teljesíti a feltételeket - fogalmazott a Bokros Lajos fémjelezte ellenzéki párt elnökségi tagja.

Aggályosnak tartják, hogy a jobboldali sajtón keresztül üzenget az MSZP. Szigetvári Viktor reagált így a Népszavának arra, hogy a szocialisták saját döntésükről a Magyar Nemzetnek beszéltek. Az Együtt elnöke szerint ez árt az együttműködésnek és a baloldal győzelmi esélyeinek. Annak az Együtt örül, hogy az MSZP elköteleződött az előválasztás mellett, annak viszont nem, hogy a tegnap általuk ismertetett javaslat elsősorban a szocialisták érdekeit szolgálja. Szigetvári legalábbis így gondolja. Reméli, hogy a többpárti egyeztetéseken sikerül minden félnek megfelelő koncepciót kialakítani és a legfőbb szempont a majdani választási győzelem lesz.

A Párbeszédnek nem okoz gondot, ha 106 egyéni jelöltet kell állítania. Erről tegnap az ATV Startban beszélt Szabó Tímea, a párt társelnöke. Az előválasztásról szóló tárgyalásokat az október 2-i kvótanépszavazás napján a Párbeszéd nevében éppen Szabó kezdeményezte. Tegnap közölte, sokan csatlakoznak mostanában hozzájuk, és kistelepülési polgármesterek jelezték, elegük van a kormányból, ezért hajlandók elindulni 2018-ban.

Az MSZP-koncepció egyik alapvetése, hogy mind a 106 egyéni körzetben legyen előválasztás. Ezzel országos választást szimulálhatna a baloldal, ami véleményük szerint a legjobb módja annak, hogy ne politikai háttéralkukban alakuljon ki az ellenzéki jelöltek névsora. Azoké, akik a következő parlamenti választáson az egyéni körzetekben a kormánypárti, illetve a jobbikos jelöltekkel szemben elindulnak. A szocialisták az előválasztás menetére vonatkozó javaslatokat is tettek: szerintük előzetes regisztráció után lehetne szavazni, ezzel elkerülve, hogy "meghekkeljék" a folyamatot. Szavazni napokon vagy talán heteken át lehetne minden választókerület központjában, munkaidőben A helyszínen lévő bizottságokba az előválasztásban részt vevő összes pártnak delegálnia kellene tagokat, azonos arányban. A koncepciót már elküldték a tárgyaló partnereknek.

Szerző

Toroczkai megússza

Publikálás dátuma
2016.12.01. 06:01
Váratlan látogatás: a Jobbik elnöke a határnál Toroczkaival FORRÁS: FACEBOOK
Nem marasztalja el a Jobbik vezetése az ásotthalmi polgármestert. Toroczkai László rendeletével, amely a nagyközségben megtiltja a mecsetek építését, a burka viseletét és a melegházasság népszerűsítését, ugyan sok jobbikos sem ért egyet, ennek ellenére a szankció elmarad. Vona Gábor kedden együtt "járőrözött" a polgármesterrel, aki egyben a radikális párt alelnöke, és világossá tette, a rendelettel nem ért egyet, "de a célban, hogy Magyarország a magyaroké, teljesen."

Fel sem merült, hogy Toroczkai Lászlót bármilyen módon szankcionálják a vihart kavart ásotthalmi önkormányzati rendelet miatt. Ezt tegnap délelőtt, a Jobbik elnökségi ülésére érkező Vona Gábor állította újságíróknak. A pártelnök megismételte, nem tudott arról, hogy az ásotthalmi polgármester javaslatára a településen betiltják a mecsetek építését, a burka viseletét és a melegházasság népszerűsítését. Nem ért egyet a szabállyal, ám egy ilyen nagy néppártban előfordul, hogy bizonyos kérdésekről a vezető politikusok is másként vélekednek.

Miután Toroczkai rendelete a jobbikosokat is megosztja, Vona - hogy mentse a menthetőt - kedden Ásotthalomra látogatott, ahol együtt "járőrözött" a polgármesterrel, aki egyben a Jobbik egyik alelnöke. A találkozóról hivatalos közleményt nem adtak ki, de a Facebookon a pártelnök megosztott egy fotót az eseményről. Amikor a kommentelők a döntésről kérdezték Vona annyit válaszolt: "A rendelet kapcsán nem értünk egyet, de a célban, hogy Magyarország a magyaroké, teljesen." Toroczkai két képet is megosztott közösségi oldalán amelyekhez azt fűzte hozzá: "Vona Gábor járt ma nálunk. Továbbra sem értünk mindenben egyet, de abban igen, hogy a haza minden előtt!" A pártelnök Ásotthalmon a Nemzeti Televíziónak is nyilatkozott, amit szintén kiposztolt a közösségi oldalára. Ebben feleslegesnek nevezte a vitatott rendeletet, ám Toroczkait azzal mentette, hogy az ilyen migrációs nyomásnak kitett, kiszolgáltatott település hozhat nem kellően átgondolt döntéseket. A "célban egyetértek, az eszközben nem" - fogalmazott. Megüzente, a Jobbik kormányon mindenkinek biztosítani fogja a szabad vallásgyakorlást, a muszlim országokat pedig azzal nyugtatta, pártja minden világvallást kultúrát tisztel, ám azt szeretné, ha ki-ki saját országában ápolná azt.

Kihívás a rendszernek
Miután az ásotthalmi önkormányzat döntése jelentős nyilvánosságot kapott, a település polgármestere akár akaratlanul is új politikai mezőt nyitott. Ez egyszerre veszélyes az összes pártra nézve - figyelmeztetett heti elemzésében a Policy Agenda. A kormány leegyszerűsítő üzenetekkel próbálta meggyőzni a társadalmat a migránsveszélyről és arról, hogy erre reagálni kell, aminek következtében felerősödött az idegenellenesség. Az elemzők szerint, miközben a kormányoldal számára úgy tűnt, hogy erre a politikára már nem lehet "rálicitálni", látszott, hogy ez nem így van. Létezik még betöltetlen terep, ez pedig a jogi szintre emelt iszlámellenesség. A tiltás kezdeményezője egyben a Jobbik alelnöke, ami nehéz helyzet elé állítja a pártokat, hiszen ez kényes téma, amihez az előzmények miatt nehéz megfelelően viszonyulni. A Fidesz nehéz helyzetbe került, amennyiben ugyanis élesen szembemegy ezzel a kezdeményezéssel, szavazókat veszíthet.A Policy Agenda állítja, ez a döntés a kormány bevándorlók elleni felelőtlen kampányának várható eredménye, amely még szélsőségesebb és kiszámíthatatlanabb irányba tolja a magyar politikát és közéletet.

Sneider Tamás, a radikális párt másik alelnöke a hét elején elismerte, hogy a Jobbikban is többen "rácsodálkoztak" a múlt szerdán elfogadott ásotthalmi határozatra. A kormányközeli Magyar Idők akkor azt állította, Toroczkai akár távozhat is az alelnöki posztról, amiért a pártvezetés megfeddte a rendelet miatt, amit Sneider azonnal cáfolt. Staudt Gábor frakcióvezető-helyettes múlt pénteken közölte, a határozat "nem feltétlenül szerencsés irány" és állítólag más jobbikos politikus is kínosan érzik magukat a történtek miatt. Ráadásul a Jobbikkal stratégiai együttműködésben álló érpataki polgármester is nekirontott Toroczkainak. A rendpárti, vállalhatatlan modelljéről elhíresült Orosz Mihály Zoltán közleményében azt írta, a település önkormányzata meggyalázott egy szakrális vallást, amikor az iszlám békés híveit összemosta az illegális bevándorlókkal, a terroristákkal, sőt a melegekkel.

A várt vihar értesüléseink szerint a Jobbik tegnapi elnökségi ülésén, ahol a polgármester beszámolt települése törvényéről, elmaradt. Kérdés, hogy a politikai középre húzó, "cukiságkampányt" folytató Jobbik, amely frakciójából kilépésre kötelezte Novák Elődöt, mit kezd majd a még Nováknál is kezelhetetlenebb szélsőséges Toroczkaival.

EKINT: az Ab felelőssége
Ha az arra jogosultak kezdeményezik az ásotthalmi rendelet alkotmányossági felülvizsgálatát, az Eötvös Károly Intézet szerint az s legkevesebb, hogy az alapjogsértő előírásokat az Alkotmánybíróságnak az Alaptörvény alapjog-korlátozási klauzulája szerint meg kell semmisíteni. A történtekben komoly felelőssége van az Ab-nek. A testület korábban ugyanis alkotmányosnak találta az önkormányzati törvénynek azt a felhatalmazó rendelkezését, amelynek értelmében a helyi képviselő testületek rendeletben szabályozhatják "a közösségi együttélés alapvető szabályait, valamint ezek elmulasztásának jogkövetkezményeit", ennek azonban semmilyen egyéb keretét vagy korlátját nem határozták meg. Holott ez jogállami minimum lenne, és a jogalkotási törvény is előírja. Éppen ezt kifogásolta az Alkotmánybíróság előtt a Kúria és az alapvető jogok biztosa. "Az ásotthalmi rettenetesen rossz vicc vagy rémálom ugyanis nem következett volna be, ha az Alkotmánybíróság annak idején megfelelően elvégezte volna csupán azt, ami a dolga".



Szerző

Újabb kormánypárti bulvárlap jön

Publikálás dátuma
2016.12.01. 06:00
Papírra kerül a honlap FOTÓ: NÉPSZAVA
Mától nyomtatásban is elérhető Ómolnár Miklós bulvárlapja, a Ripost. Polyák Gábor szerint a médiapiac mai viszonyait figyelembe véve elképzelhetetlen, hogy üzleti alapú az elhatározás, sokkal inkább, amint az online verzióban, itt is politikai okok állhatnak a háttérben. A szakember szerint csak állami hirdetésekkel maradhatna életképes a Ripost. Emlékezetes, az informálisan a Fidesz-kormányhoz kapcsolt Ripost.hu több ellenzéki politikust is lejáratott, illetve a kegyvesztetté vált Spéder Zoltán sem maradt ki a sorból.

A mai piaci viszonyok ismeretében üzleti alapon ilyen döntést senki nem hoz, a nyomtatott sajtó iszonyatos leszállóágban van - vélekedett lapunknak Polyák Gábor annak kapcsán, hogy ma jelenik meg elsőként a napilapnak szánt nyomtatott Ripost. A Mérték Médiaelemző Műhely vezetője kifejtette, nyilvánvalóan politikai alapon dönthetett úgy az Ómolnár Miklós vezette portál, hogy belép a nyomtatott sajtóba is: szerinte a weboldallal nem tudták elérni például az idősebb, vidéki közönséget, ezért kellhet a printlap. "A piacnak biztos nagyon hiányzott még egy hely, ahol hirdethet. Kíváncsi vagyok, hány Paksi Atomerőmű, vagy Szerencsejáték Zrt. hirdetést láthatunk majd a Ripost hasábjain. Biztos lesz pár, enélkül nem lehet életképes egy ilyen lap" - vélte Polyák. A napilapból korábban mintapéldányokat küldtek szét az újságárusoknak, és a 444-hez eljuttatott fotók alapján az újság "XXL", vagyis az átlagos magyar lapok méretéhez képest körülbelül másfél-kétszer akkora formátumú lesz, és 16 oldalas. Ómolnár a mintaszám beköszönőjében úgy fogalmazott: tömeglapot terveznek, százezrekhez akarnak szólni, ezért minden más napilapnál olcsóbbak lesznek. A laphoz állítólag a Blikktől és a Borstól is csábítottak át újságírókat, Ómolnár már az online Ripost indulásakor azzal kereshetett meg többeket tavaly: egy idő után napilapba is kell majd írniuk.

Újabb töltény a revolverben

A szakember szerint tehát folytatódni, vagy talán erősödni is fog a kormánypárti bulvárpolitizálás. Ismert, bár Orbán Viktor korábban a Rogán Antal körüli botrányok kapcsán azt mondta, nem foglalkozik a politikai bulvárral, azért a Ripost többször is rászállt a miniszterelnök és a Fidesz "ellenségeire". Így tettek az alkotmánymódosítást nem támogató Jobbik elnökével, Vona Gáborral is, akiről Terry Black és Zuschlag János állította a bulvárlap hasábjain, hogy fiatalkorában meleg orgiákon vett részt. Vona mindezt hazugságnak nevezte, s megindította a jogi eljárásokat. Korábban a Ripost azzal rukkolt elő, hogy Vona sorra csalta feleségét női kollégáival is, szexuális töltetű leveleit pedig a párton belül is olvasgatják. A szaftos üzenetekből jókora részleteket idézett a kormányhoz közel kerülő Origo is. Legutóbb szintén a jobboldali médiabirodalomhoz tartozó Ripost számolt be arról, hogy a Jobbik elnökét pártján belül is támadják, mert nem szavazta meg az alkotmánymódosítást. Emellett a párt frakcióvezetőjét, Volner Jánost is lejáratták, róla paparazzo fotókat közöltek, amint egy nővel egy bokor mögül jönnek elő, burkoltan állították, hogy szexuális kapcsolatuk volt. A Jobbikos politikus a pártelnökhöz hasonlóan tagadott, és megindította az eljárásokat.

Egy másik ellenzéki politikusról, Juhász Péterről is több lejárató cikket közöltek, vagyonosodását firtatva. Többször állították, hogy az Együtt alelnöke luxus körülmények között él, és drágán nyaralt Franciaországban. A politikus minden állítást tényszerűen cáfolt.

Spéder Zoltán sem úszta meg, a kormányzati pikszisből kiesett milliárdosról is lesifotókat közöltek, amint Stumpf István alkotmánybíróval beszélget. A Ripost úgy állította be a történteket, mintha az FHB Bank korábbi tulajdonosa valamiféle összeesküvést szőne Stumpffal. Ráadásul a lap az Index-tulaj mellett Stumpfot is belerángatta a lejáratásba: mind a címben, mind a szövegben a Spéder cégei ellen folyamatban lévő büntetőügyekhez kapcsolták az alkotmánybírót, külön kiemelve, hogy az üzletember a nála tartott házkutatás után nem sokkal futott össze vele. Spéder később első fokon pert nyert a Ripost ellen.

Polyák a lejáratásokkal kapcsolatban korábban úgy nyilatkozott: a magyar média eljutott arra a szintre, amikor a politikai megrendelések teljesítése érdekében semmi sem drága, bármit meg lehet tenni különösebb következmény nélkül. "Már-már olyan mértékben kiszolgálja a Fideszt az ahhoz köthető média, amit egyszerűen nem lehet újságírásnak nevezni" - mondta a szakember.

Régóta halasztott indulás

Az akkor még működő Népszabadság értesülései szerint már nyáron arra készültek az állami szférában, hogy még az idén reklámfelületet kell vásárolniuk az újságban. A Ripost.hu-t kiadó Ripost Média Kft. árbevétele tavaly több mint 370 millió forint volt, egyik tulajdonosa maga a főszerkesztő. A másik tulajdonos Schatz Péter, aki 2006 és 2012 között a Magyar Televízió Zrt. üzleti és termékfejlesztési igazgatója volt. Emellett a Ripost Kft. a tulajdonosa a Faktor.hu-t üzemeltető Nouvelle Media Kft.-nek, ennek az ügyvezetője szintén Schatz. A Faktort György Bence alapította azután, hogy távozott a TV2 hír- és programigazgatói posztjáról. György azóta már az Origo főszerkesztője lett.

Nyílt titok, hogy Ómolnár jó kapcsolatot ápol a kormánypárti média felépítésén dolgozó Habony Árpád és Andrew G. Vajna producer-kormánybiztos cégeivel, bár nincs azokkal kimutatható kapcsolata. A Ripost.hu egy évvel az indulás után napi 180-200 ezres olvasótáborral rendelkezik, s szorosan együttműködik a TV2 Híradójával és a Habony tulajdonában lévő Lokállal, valamint a 888.hu-val, és szeretik az állami hirdetők is, a portálon futottak az október 2-i népszavazáson való részvételre buzdító kampány reklámjai. Megkérdeztük a Ripostot, hogy az első nyomtatott számban lesznek-e állami hirdetések, de eddig nem kaptunk választ.

Szex, életmód, menekültek

Azt is megkérdeztük, hogy mik lesznek a vezető témák az első számban, amire szintén nem kaptunk választ. Ugyanakkor ha megnézzük az online lap cikkeit, nagyjából kikövetkeztethetjük, mit kapunk a nyomtatott lappal: szenzációhajhász (olykor félrevezető) címeket, rengeteg szexuális tartalmat, menekültpropagandát, erőszakos vagy megrázó történeteket, illetve - javarészt az ellenzéket lejárató - politikai cikkeket. Az utóbbi napok Ripost-írásai közül alább a teljesség igénye nélkül szemezgettünk.

- Késsel kényszeríti szexre a nőket Yoda maszkban a perverz férfi

- Döbbenetes titkot árul el a mentősöket vádoló lány Facebookja - Fotó

- Megismétlődhet a bibliai katasztrófa: Óriási özönvíz közelít. Emberek milliói vannak veszélyben!

- Megdöbbentek a németek: meztelen képek kerültek elő Hitler feleségéről

- Tragédia: Holtan találták rejtélyes módon eltűnt magyar fiatalt - Fotó

- Lebukott: A szertárban orálozott diákjával a kétgyermekes tanárnő

- Durván megalázták Jenny-t a magyar kórházban, ezt vágta hozzá orvosa

- Káosz, tömegverekedés és gigadugók várhatóak a hétvégén Bécsben

- Durva videó: Agyba-főbe verte exférje a fiatal szépségkirálynőt

- Aljas bűnszervezetet hozott létre egy szír férfi Magyarországon

- Régen láttuk már Palvin Barbi bimbóit, most itt a lehetőség

- Kiderült, nem mindegy, milyen pohárból iszod a kávét

- Nem kímélnek az égiek: itt támad támad hóval a hidegfront. Ennyire hideg még idén nem volt...

- Elképesztő: Mégis folytatódik a Morning Show?

Eddig úgy tűnt, ha nincsenek Balázsék, nincs Morning Show sem. A Class FM tulajdonosa azonban úgy néz ki másképp gondolja. (Ezt egyébként Michael McNutt már két hete is nyilatkozta - a szerk.)

- Hátborzongató égi jelenség sokkolta a szemtanúkat Szlovákiában- videó

- Ezért nyög a nő szex közben, sosem találnád ki

- Eldurvult a buli, a táncparketten sikítottak a gyönyörtől - Videó

- Kegyetlen bosszú: borzalmas migránsözön árasztja el Európát, Recep Tayyip Erdogan állítólag besokallt

- Őszinte vallomás: ezért nem akar lefeküdni a férj többé a feleségével

- Ájultan dobták le a textilt a topmodellek - Fotók

- Szörnyű: Autó alá tette újszülöttjét az anya - Videó

- Elképesztő orgazmus: ettől a felvételtől elakad a szavad

- Forró: Így huncutkodik Osvárt Andi a kanapén

- 49 éves rejtély: Találd meg a képen Zámbó Jimmyt

- Csodálatos módon tért magához a kómás kisbaba

- Sokkoló műhiba: A gyomrában kötött ki a családanya mellimplantátuma

- Aprócska bikinibe bújtatta hibátlan testét a TV2 sztárja

- Kiderült, miért rendezett vérfürdőt a szomáliai migráns: "Muszlim vagyok, nem olyan, mint amilyennek a média beállít" - írta a bosszúra vágyó fiatal

- Egymillió euróért árulja szüzességét a diáklány

- Hiányos öltözékben álltak modellt Hollywood középkorú szépségei

- Árulkodó fotó: így lesz még dögösebb Jakabos Zsuzsa

- Megölette magát, mert alkoholista volt

- Hoppá: Mély dekoltázsából bukkant elő Csepregi Éva melle - fotó

- Botrány a börtönben: dildókat csomagoltak a szexuális bűnözők

- Kiderült, hogy hívják valójában Hajdú Pétert - fotó

- Kitálalt Harry herceg prostituált exszeretője

- Inog Vona Gábor széke. Izzik a levegő a Jobbikban

- Őrület, többé nem fehér a fogkrém, mi lesz ebből

- Retteg a zsarolástól: A szexet is megvonja magától Hajdú Péter

- Ilyet még nem láttál: így zajlik egy aktfotózás - videó

- Életveszélyes implantátumot műtöttek ki Pirner Alma melléből

- Falatnyi kötény takarja a hatalmas keblű modell vénuszdombját - videó

- Iskolapadban élvezett a diáklány, videóra vették, ahogy a csúcsra jut

- Osztrák készültség az újabb migránsáradat miatt: a török elnök azzal fenyegetőzik, hogy felrúg minden eddigi megállapodást az EU-val, és több millió migránst zúdít Európára

- Palvin Barbi magyarázkodhat - Török oldalon egy titkos képe. Vajon hogy jutottak hozzá?

- Őrült kéj: Videóra vette élete legmocskosabb orgiáját a szexbomba

- Tízéves svéd kisfiút lőtt fejbe egy tizenéves bevándorló-banda. "Olyan volt, mint egy kivégzés" - mondta el zokogva a gyerek anyja

- Mit jelent, ha folyton összevesztek a szexen? Ha valamiben nem értetek egyet, mihamarabb meg kell beszélni!

- Se bugyi, se melltartó: meztelenre vetkőzött az ablakban a modell

- Gondoltad volna, hogy 53 éves? Bikiniben mutatta meg magát a színésznő

- Horror: Kalapácsos gyilkos ugrott a 3-as metró elé

- Óriási napvihar közelít a Föld felé, hatalmas pusztítást okozhat. A kutatók szerint csupán három év, és eléri bolygónkat

Visszaharap a Magyar Vizsla?

Nem feltétlenül lehet sikeres egy ilyen politikai bulvárlap, emlékezzünk csak a 2005-2006-ban kiadott Magyar Vizslára, amely a Gyurcsány-kormányt akarta elszámoltatni. Ennek ellenére az MSZP megnyerte a választást - vélte Szentpéteri Nagy Richárd. A politikai elemző szerint hasonlóan túllőhet a célon a nyomtatott Ripost is, hiszen korábban a Vona-ügy sem sült el jól. A szakember szerint nyilván vannak politikai ellenfelek, akiket "ütni kell", ám felidézte, a kormánypárti 888.hu is felsült Tóbiás József korábbi MSZP-elnök lejáratásával, és az ügyön inkább bukott a Fidesz, mint profitált belőle, mert a közvélemény is látta, hogy "ez már a vonal alatt van". Szentpéteri nem látja gazdaságilag indokoltnak a nyomtatott Ripostot, úgyhogy a szándékot vélhetően itt is a politika világában kell keresni.

Olcsó honlap, drágán hirdetve
Nagyjából négyezer forintot biztosan elköltöttek az MVM Zrt. startup-programjának honlapjára, ugyanis átszámolva ennyibe, 14 dollárba kerül az mvmedison.hu weboldal alapja (template-je) egy ilyenekre szakosodott webáruházban. Szakértőnk szerint mindezzel a megvásárlás után annyi volt a teendő, hogy lecseréljék a háttérképet, elhelyezzék a feliratokat, és a hírlevélre való feliratkozáshoz szükséges felületet, illetve el kellett készíteni az ehhez szükséges adatbázis-rendszert. A filléresnek látszó weboldalon még tegnap sem volt érdemi információ a programról, csupán a hírlevélre lehet feliratkozni, de híreket múlt péntek óta nem kapunk. Újfent felkerestük a villamosműveket, megkérdeztük, hogy mekkora összeget fordítottak a program kommunikációs feladataira, hirdetéseire. Illetve konkrétan a weblapot mennyiért csinálták meg. Korábban kérdéseket küldtünk a kormánypárti Magyar Időkben megjelent, egész oldalas hirdetésük kapcsán. A színes reklámanyag a lap árlistája szerint 2,4 millió forintba, plusz egyéb költségekbe kerül alkalmanként. Azt kérdeztük, hogy az állami cég miért éppen a hozzávetőleg 5000-es példányszámúra becsült Magyar Időkben reklámozza a startup-programját, hiszen így csak kevesekhez ér el a hirdetés. Az MVM tegnap délután annyit írt: a programról ma adnak ki sajtóközleményt, amelyet hozzánk is eljuttatnak.
Az MVM Paksi Atomerőmű Zrt.-től idő közben megtudtuk, a szintén a Magyar Időkben egy oldalon hirdetett "Alkotó Energia" pályázatuk három hónapos kommunikációja során több mint 40 nyomtatott periodikában jelentek meg, jelennek meg hirdetések, "minden esetben az elérhető legoptimálisabb felületen és a lehető legnagyobb méretben". Ugyanakkor arra nem kaptunk választ, hogy miért tartották "optimálisnak" Liszkay Gábor lapját. Csak annyit írtak: a Magyar Időkben nem lesz további megjelenés. A pályázati felhívásra tegnapig 257 pályamunka érkezett be.

Szerző