bemutató;mellrák;fehérnemű;New York-i divathét;

2017-02-16 18:51:00

Sokkoló és merész fehérneműs vonulás a New York-i divathéten

Mellrák. Hétköznapi eset, hiszen minden kilencedik nőnek ez a sorsa. De egyedi annak, aki átéli. (...)  ilyenkor már semmi nem olyan, mint "azelőtt". Sem fejében, gondolataiban, sem fiziológiáját tekintve, sem külső megjelenésében.

Amikor az orvostudomány szempontjából az ember gyógyultnak, szabadnak minősül, gyakran úgy érzi, hogy elhagyatott, magányos. Ráadásul újra egyedül kell szembenéznie önmagával akkor, amikor alig ismer magára - olvasható az ideal.hu oldalon.

A New York-i divathéten valóban sokkoló volt az egyik fehérneműs vonulás, de korántsem öncélúan, hanem - egyebek mellett - a fent említett, a betegség által "halmazati büntetésként kirótt", sajátos magány enyhítésére, oldására is szolgált. 

Mellrákkal küzdők és a betegséget túlélők léptek a New York-i divathéten a kifutóra, hogy bemutassanak egy olyan fehérnemű kollekciót, ami kifejezetten a sorstársaik igényeire lett kitalálva és szabva - tudósít az Euronews.

Az AnaOno márka kitalálója Dana Donofree maga is mellráktúlélő, a betegség miatt el kellett távolítani mindkét mellét, amikor 27 éves volt.

Mint elmondta, az inspirálta a fehérneműk készítésénél, hogy a műtét után rádöbbent, a klasszikus fehérneműk már nem megfelelőek a számára. A show minden bevételét jótékony célra ajánlották fel.