A társaság leszögezte: a Telenor semmilyen nyereményjátékot nem szervez, munkatársaik pedig minden esetben azonosítható telefonszámról veszik fel az ügyfelekkel a kapcsolatot és a hívás során magukat is azonosítják. A mobilszolgáltató arra is felhívta ügyfelei figyelmét arra, hogy a még fel nem használt kártyájuk kódját semmiképpen ne adják ki az azok iránt érdeklődő telefonálónak. Amennyiben bármilyen kétség merül fel olyan helyzetben, amikor egyenlegfeltöltést kérnek telefonon keresztül, a társaság azt ajánlja a fogyasztóknak, hogy forduljanak ügyfélszolgálatukhoz.
Az utóbbi hetekben ugyancsak megszaporodott azon hívások száma, amelyek során ismeretlenek magukat a Telenor nevében eljárásra jogosult személynek adják ki, és a hívás során arra kérik az ügyfeleket, hogy telefonszámlájuk másolatát küldjék meg az általuk megadott fax számra. Az ismeretlen hívók általában kedvezőbb tarifa ígéretével tévesztik meg a hívott felet. A Telenor Magyarország ilyen kampányt sem folytat, nem kéri fax útján ügyfeleitől számlájuk másolatának megküldését. A cég arra kéri az előfizetőket, hogy amennyiben ilyen kérést kapnak ismeretlen személyektől, ne tegyenek annak eleget.