A lap szerint a floridai tesztelést az Uberrel közösen végezték. A legnagyobb növekedési lehetőségeket az Egyesült Államok és Kanada mellett Franciaországban, Németországban és Nagy-Britanniában látják, ezekben az országokban ugyanis a lakosság háromnegyede legfeljebb nyolc kilométeren belül él a legközelebbi McDonald’stól.
Az új szolgáltatást azért tartják szükségesnek, mert az elmúlt öt évben 500 millióval kevesebb vendég érkezett gyorséttermeikbe, így új piacokat kellett keresniük. Lucy Brady, a McDonald’s stratégiai igazgatója úgy nyilatkozott: ez jelentős üzleti lehetőség, amit még nem használtak ki, pedig akár 100 milliárd dolláros is lehet a globális házhoz szállítási piac.
Szerettük volna megtudni, Magyarországon is terveznek-e hasonlót. A McDonald's Magyarország Kft. lapunk megkeresésére a következőket írta: „a McDonald's a vendégeinek az éttermek konyhájában frissen elkészített ételeket kínálunk, ezért kizárólag akkor indítunk kiszállítás-szolgáltatást, ha biztosak vagyunk benne, a kiszállított ételek ugyanolyan kiváló minőségben érkeznek vendégeinkhez, mintha azokat az éttermeinkben szolgáltuk volna fel. Ugyanakkor a konkrét jövőbeni terveinket egyelőre nem áll módunkban kommunikálni."
Arra a kérdésünkre, hogy a magyarországi éttermekben is érezhető-e a vendégek számának csökkenése, nem kaptunk választ.