Ehelyett: százmilliók tűntek el hirdetési formában Habony egyik újságjánál - írja az Index.
Többször írta már a nem kormánybefolyás alatt álló maroknyi sajtó, hogy a Fidesz durva és - lepődjünk meg? - gátlástalan terjeszkedésbe kezdett a médiapiacon, nem megelégedve a hajdan a köz szolgálatában álló, mára már propagandagépezetté silányított, és államivá tett közszolgálati médiumok legyűrésével, hanem - a közös pénzből - felvásárolta az Origót, a Figyelőt, a TV2-t, a megyei lapokat, illetve lemészárolta a Népszabadságot, valamint új portálokat, lapokat indított.
Utóbbiakhoz tartozik a Ripost is, egy alig egy éve indult online bulvároldal, amit a Story magazintól távozó Ómolnár Miklós alapított. A Ripost rövid működése alatt leginkább attól lett hírhedt, hogy ráosztották az egyik leggusztustalanabb feladatot: magánéleti vájkálással, ha kell hazugsággal járassanak le politikai ellenfeleket. Ilyen volt Volner János állítólagos prostitúciós ügye, Vona Gábor melegbulis élményei vagy éppen a legutóbbi eset, amikor előrángatták Gulyás Márton aktivista privát profilját egy zárt társkeresőről.
Az Indexnek most sikerült megszereznie a Ripost hirdetési adatbázisát, ahol részletesen szerepel minden 2016 januárja és és novembere között teljesített reklámköltés. A portál jelzi: a magáncégek hirdetéseihez nincs közük, csak azt teszik közkinccsé, hogy a Fidesz hogyan, mire és mennyit költ az adófizetők pénzéből Ómolnár Miklós korábbi Független Kisgazdapárti képviselő bulvárlapjánál. Előzetesen annyi: a Riposton megjelenő hirdetések több mint 96 százaléka állami cégektől vagy a Miniszterelnöki Kabinetirodától származott.
A sokkoló összeállítást itt olvashatják.