Felmondott az Origo teljes filmrovata

Az Origo Filmklub teljes stábja felmondott ma reggel, miután tegnap a tudtuk nélkül felkerült az oldalra egy cikk, amivel egyikőjük sem értett egyet - jelentették be a Facebookon.

A közösségi oldalon azt írták: "2003 szeptembere óta egészen tegnap estig nem jelent meg nálunk egyetlen olyan cikk sem, amit ne vállalnánk. Szerdán este a tudtunkon kívül kikerült a rovatba egy „Kóla, popcorn és migránspropaganda” című cikk, aminek egyetlen betűjét sem vállaljuk, aminek a szellemisége tőlünk a lehető legtávolabb áll. Ezért nem tudunk mást tenni, mint egy emberként felállni.

Nagyon büszkék vagyunk arra a rovatra, amit csináltunk, mindig úgy gondoltunk rá, mint egy külön szigetre az újságon belül, az elmúlt másfél évben végképp. Próbáltuk megóvni az integritásunkat, ameddig tudtuk. Tegnapig tudtuk.

Imádtuk ezt a munkát, nagyon köszönjük, hogy olvastatok minket, és reméljük, találkozunk még – máshol - olvasható a bejegyzésben, Huszár András, Onozó Róbert, Papp Eszter, Soós Tamás, Varga Ferenc aláírásával.

Szerző
Témák
Origo filmrovat

Leálltak a kormányhivatalok szerverei

Lefagytak a kormányablakok Budapesten - értesült a Népszava. 

Információink szerint szerverhiba történt, amit általában 10-20 perc alatt meg szoktak javítani, csütörtök délelőtt azonban már háromnegyed órája állt a rendszer. A VIII. kerületi kormányablakban azt mondták a várakozó ügyfeleknek, hogy nem érdemes más hivatalhoz menni, mert egyáltalán nem működik a rendszer. 

Lapunk megkereste Budapest Főváros Kormányhivatalát, ahol jelezték, hogy az informatikai probléma főként Budapesten jelentkezett. "A legfrissebb információk szerint az ügyfélszolgálatok a legtöbb helyen ismét zavartalanul működnek, a hiba elhárítása folyamatos és sikeres. A rövid ideig tartó fennakadás ideje alatt az ügyfelekkel soron kívül új időpontot egyeztettek az ügyintéző kollégák" - írták válaszukban.

Szerző
Frissítve: 2017.10.12. 13:43

Leálltak a kormányhivatalok szerverei

Lefagytak a kormányablakok Budapesten - értesült a Népszava. 

Információink szerint szerverhiba történt, amit általában 10-20 perc alatt meg szoktak javítani, csütörtök délelőtt azonban már háromnegyed órája állt a rendszer. A VIII. kerületi kormányablakban azt mondták a várakozó ügyfeleknek, hogy nem érdemes más hivatalhoz menni, mert egyáltalán nem működik a rendszer. 

Lapunk megkereste Budapest Főváros Kormányhivatalát, ahol jelezték, hogy az informatikai probléma főként Budapesten jelentkezett. "A legfrissebb információk szerint az ügyfélszolgálatok a legtöbb helyen ismét zavartalanul működnek, a hiba elhárítása folyamatos és sikeres. A rövid ideig tartó fennakadás ideje alatt az ügyfelekkel soron kívül új időpontot egyeztettek az ügyintéző kollégák" - írták válaszukban.

Szerző
Frissítve: 2017.10.12. 13:43