Dollármilliárdokat mozgat meg Soros György, hogy befolyásolja a magyar választásokat, rukkolt elő a nap talán legabszurdabb mondásával Hidvéghi Balázs. Ha igaz amit a Fidesz kommunikációs igazgatója állít, akkor legalább 500 milliárd forintért (a többesszám minimum 2 milliárd dollárt feltételez) formálná a népakaratot az amerikai üzletember. Azaz a 3,2 millió háztartással számolva egy család (famíliánkénti véleményazonosságot feltételezve) meggyőzésére 156250 forintot szán Soros - legalábbis átlagban. De tekintve, hogy a közvélemény-kutatások szerint a leginkább a Fidesz-tábor (itt van a biztos pártválasztók majdnem fele) és a bizonytalanok kis része retten az amerikai üzletembertől, ökölszabály szerint ez a summa inkább 321500 forint családonként. Amihez képest a kanyarban sincs a nyugdíjemelés vagy az Erzsébet-utalvány osztás. Következésképpen ha Hiddvéghi állítása valós, akkor Sorosnak már rég fel kellett volna vásárolnia mindenkit.
Mindenesetre a Fidesz kommunikációs igazgatója egyetlen, jóval szolidabb konkrét számot említett: szerinte csak az Egyesült Államokban tavaly megháromszorozta az Orbán-kormány elleni lobbira fordított támogatásait; egy év alatt 16 millió dollárt, azaz mintegy 4 milliárd forintot költött az Orbán-kabinet elleni lobbitevékenységre. Megjegyzendő, ez is egy vaskos adat, különösen annak tükrében, hogy egy jó kampányt ma már kényelmesen le lehet menedzselni mintegy 2 milliárd forintból. (Egy választókerület - ebből 106 akad - korteshadjáratra bőven elegendő 20 millió forint.