Drágábban tankolhatunk

Publikálás dátuma
2018.03.22. 13:22
Népszava fotó
Emeli bruttó 4 forinttal a benzin literenkénti nagykereskedelmi árát pénteken a Mol Nyrt., a gázolaj ára nem változik - értesült piaci forrásból csütörtökön az MTI.

Az emeléssel a benzin literenkénti átlagára 359 forintra nő, a gázolaj ára 363 forint marad.

A benzin ára legutóbb múlt szerdán változott, akkor 3 forinttal csökkent, és átlagosan 355 forintra mérséklődött. A gázolaj ára március 9-óta nem változott.

Az autósok 50 forintos különbséget is tapasztalhatnak az egyes töltőállomások árai között.

A benzin ára 2012. április elején érte el csúcsát, akkor egy liter átlagosan 451 forintba került. A gázolaj literje 2012. január közepén volt a legdrágább, átlagosan 449 forint.

Szerző

Súlyos közpénzmilliárdokért "sorosozott" a kormány

Publikálás dátuma
2018.03.22. 12:30
Illusztráció: Tóth Gergő
4 milliárdért rendelt reklámkampányokat a Miniszterelnöki Kabinetiroda decemberben és januárban, írja az Átlátszó. Csak a "Stop Soros" plakátokra 2,46 milliárd közpénz ment el.

A legdrágább a "sorosozás" volt, amire 2,46 milliárdért rendeltek hirdetéseket. Emellett elment 252 millió a nyugdíjasok karácsonyi utalványának reklámozására, bő 355 millió egy parlamenti határozat hirdetésére, és 676 millió kampányolásra a kormány eredményeivel, tudta meg a portál. A közérdekű adatokért 17.600 forintot kért a Kabinetiroda.

Összesítést is közzétett az Átlátszó arról, hogy pontosan merre vándoroltak a pénzek. Ebből - a Kabinetiroda rossz minőségű adatszolgáltatása miatt - sajnos hiányzik a Stop Soros kampány online része, ami 404,7 millió forintba került az adófizetőknek.

Tavaly összesen 12 milliárd forintot költött a kormány a különböző "sorosozó" hirdetésekre, vagyis az első és második nemzeti konzultáció reklámozására és “eredménykommunikációjára”. A 2017-es összegből 4 milliárd forint került Mészáros Lőrinc médiacégeihez.

Szerző

Súlyos közpénzmilliárdokért "sorosozott" a kormány

Publikálás dátuma
2018.03.22. 12:30
Illusztráció: Tóth Gergő
4 milliárdért rendelt reklámkampányokat a Miniszterelnöki Kabinetiroda decemberben és januárban, írja az Átlátszó. Csak a "Stop Soros" plakátokra 2,46 milliárd közpénz ment el.

A legdrágább a "sorosozás" volt, amire 2,46 milliárdért rendeltek hirdetéseket. Emellett elment 252 millió a nyugdíjasok karácsonyi utalványának reklámozására, bő 355 millió egy parlamenti határozat hirdetésére, és 676 millió kampányolásra a kormány eredményeivel, tudta meg a portál. A közérdekű adatokért 17.600 forintot kért a Kabinetiroda.

Összesítést is közzétett az Átlátszó arról, hogy pontosan merre vándoroltak a pénzek. Ebből - a Kabinetiroda rossz minőségű adatszolgáltatása miatt - sajnos hiányzik a Stop Soros kampány online része, ami 404,7 millió forintba került az adófizetőknek.

Tavaly összesen 12 milliárd forintot költött a kormány a különböző "sorosozó" hirdetésekre, vagyis az első és második nemzeti konzultáció reklámozására és “eredménykommunikációjára”. A 2017-es összegből 4 milliárd forint került Mészáros Lőrinc médiacégeihez.

Szerző