Nemzeti Kommunikációs Hivatal;plakátkampány;

2018-07-03 12:08:44

2,3 milliárdért jön a következő plakátkampány

A tendert alig három nappal a szükséges keretszerződés aláírása után írták ki. Még hat nap, és már az eredmény is megvolt: a nyertes már öt korábbi kampányt is vitt.

Újabb 2,3 milliárd forintot költ el a Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetiroda az „állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására”, azaz egy újabb kék plakátos kampányra - írja a G7. A Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) számozása szerint ez már a nyolcadik ilyen lesz.

A tendert ráadásul alig három nappal az ehhez szükséges keretszerződés aláírását követően írták ki. Újabb hat nappal később pedig már a győztes is megvolt:

Nem meglepő, hogy Balásy cégei nyertek, hiszen most már csak ők (New Land Media, illetve Lounge Design) szerepelnek az NKOH-s keretszerződésben, írja a portál. Bár azon a közbeszerzésen első körben Balásy cégei mellett két másik kormányközeli vállalkozó, Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégeit is nyertesként hirdették ki - ám velük egy nappal annak aláírása után szerződést bontottak, ugyanis elmarasztalta őket a Közbeszerzési Hatóság. Mivel a rendszer úgy működik, hogy a keretmegállapodás után csak az kaphat állami kommunikációs megbízásokat, akivel ezt a szerződést aláírták, így most évekre monopolizálódhatott a piac.

Az új keretszerződésre egyébként azért volt szükség, mert az előzőt kimerítette az NKOH:

A teljes cikk itt olvasható.