Ryanair;vizsgálat;

2018-07-24 10:53:00

Ryanair poggyászbotrány – Eljárást indított a fővárosi kormányhivatal

Bővebb tájékoztatást a vizsgálat lezárását követően adnak.

Budapest Főváros Kormányhivatala eljárást indít a Ryanair légitársasággal szemben – írja közleményében Budapest Főváros Kormányhivatala.

Tudatták, hogy a légitársaság „sorozatos poggyászkezeléssel kapcsolatos incidensei” miatt Budapest Főváros kormánymegbízottja „azonnali, átfogó vizsgálatot kezdeményezett Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztályának bevonásával”.

   

A légitársasággal szemben Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztálya vizsgálatot rendelt el és az ügyben eljárást indított, amelyről bővebb tájékoztatást a vizsgálat lezárását követően adunk majd” – közölték.

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) hétfőn azt közölte az MTI-vel, hogy a Ryanair tisztességtelen a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesíti a szerződésben vállalt és az utasok által kifizetett szolgáltatásait. A poggyászok késése esetén is jár kártérítés a fogyasztónak a légitársaságtól, nem csak a csomagok sérülése, elvesztése után – hívta fel a figyelmet.

A Ryanair Budapestről a Kanári-szigetekre tartó járatain fordult elő az elmúlt hetekben, hogy túlsúlyra hivatkozva nem vitte el a légitársaság az utasok feladott poggyászát.