nepszava.hu;
Ryanair;vizsgálat;
2018-07-24 10:53:00
Budapest Főváros Kormányhivatala eljárást indít a Ryanair légitársasággal szemben – írja közleményében Budapest Főváros Kormányhivatala.
Tudatták, hogy a légitársaság „sorozatos poggyászkezeléssel kapcsolatos incidensei” miatt Budapest Főváros kormánymegbízottja „azonnali, átfogó vizsgálatot kezdeményezett Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztályának bevonásával”.
„A légitársasággal szemben Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztálya vizsgálatot rendelt el és az ügyben eljárást indított, amelyről bővebb tájékoztatást a vizsgálat lezárását követően adunk majd” – közölték.
A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) hétfőn azt közölte az MTI-vel, hogy a Ryanair tisztességtelen a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesíti a szerződésben vállalt és az utasok által kifizetett szolgáltatásait. A poggyászok késése esetén is jár kártérítés a fogyasztónak a légitársaságtól, nem csak a csomagok sérülése, elvesztése után – hívta fel a figyelmet.
A Ryanair Budapestről a Kanári-szigetekre tartó járatain fordult elő az elmúlt hetekben, hogy túlsúlyra hivatkozva nem vitte el a légitársaság az utasok feladott poggyászát.