Fokozatosan kategóriát váltanak a Hunguest Hotels háromcsillagos szállodái, ugyanis anyavállalatuk a Konzum Nyrt., Mészáros Lőrinc zászlóshajója mintegy 45 milliárdért fejleszti a hoteleket.
A jelek szerint futja miből: a Hunguest üzemeltetésében működő saját és partnerhotelek szeptember végéig 17,6 milliárd forintos nettó árbevételt könyvelhettek el a 3,6 milliárd forintos adózás előtti eredmény mellett. A csoport árbevétele így csaknem másfélszer akkora, mint 2017 első kilenc hónapjában, a vállalat adózás előtti eredménye pedig már szeptember végén a kétszerese a tavalyi éves adózás előtti eredménynek.
A szállodalánc vezérigazgatója Hülvely István a Magyar Időknek azt mondta, a turizmus jelenlegi dinamikáját figyelembe véve ez azt jelenti, hogy a Hunguest-csoport 2019 végéig 30 milliárd forint fölé is növelheti, azaz 2017-hez képest megduplázhatja árbevételét, miközben a vállalat eredményessége kellő hátteret biztosít majd a fejlesztési terveinkhez.
26 szállodát