Bioritmus;szaloncukor;

2018-12-18 16:37:42

És egy hosszú uralom véget ért, a zselést letaszították a trónról

A tavalyi eladások alapján a Tesco elkészítette az ország szaloncukor-térképét.

Az áruházlánc a tavaly Magyarországon eladott több mint 1,3 millió csomag szaloncukor alapján idén először készített szaloncukor-térképet. Ebből kiderül, hogy megyei és regionális bontásban is a csokoládés-trüffeles íz a legkedveltebb. A dobogó második helyén a különlegesebb ízű, például narancsos-csokis, robbanócukorkás-málnás szaloncukor áll. Az örök klasszikus, a zselés csak a harmadik helyet csípte el. Az adatok szerint a magyar vásárlók nem kedvelik a kókuszos szaloncukrot, egyértelműen az van a sor végén.

A cég közleménye szerint az átlagos magyar fogyasztó vásárlásonként 2 üveg, kétharmad részben édes pezsgőt vesz. Bejgliből pedig mákos és diós is kerül az asztalra. Az áruházlánc adatai szerint országosan a mákos némileg (54,5%) kedveltebb íz, mint a diós.