Több olvasó jelezte az Indexnek, hogy eltűnt a pénze a CIB Banknál vezetett folyószámlájáról. Volt, aki emiatt nem tudott kártyájával vásárolni, de olyan is, akinek nem okozott problémát a jelenség, csak észrevette, hogy annak ellenére csökkent a számláján a pénze, hogy nem költött semmit, és a számlatörténet sem írt semmilyen kiadásról, leemelt összegről.
Az Index felhívta a bank ügyfélszolgálatát, ahol megerősítették, hogy valóban volt bizonyos lakáshitellel rendelkező ügyfeleknél számlavezetési probléma, és már dolgoznak az elhárításán. A tájékoztatás szerint vasárnap helyreállítják a számlák eredeti összegét, a pénzét senki sem veszítette el.
A történtekkel kapcsolatban a CIB Bank az alábbi közleményt juttatta el szerkesztőségünkhöz: „A szombati napon néhány lakáshitellel rendelkező ügyfelünk számlaegyenlege technikai okból már a következő, a napokban esedékes törlesztőrészlet levonásával csökkentett összeget mutatta. A hibát javítottuk, az egyenlegek megfelelőek minden ügyfelünk esetében. Az érintettektől elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért!”