„Ezt a kampányunkat városszerte kihelyezett plakátokkal kísérjük. A háromféle plakáton egy-egy Coca-Colát ivó pár szerepel – hetero- és homoszexuális párok egyaránt.
#loveislove” – reagált közleményében a Coca-Cola Magyarország Boldog István felháborodására, miszerint elhatárolódik a üdítőital plakátkampányától, és addig nem hajlandó a termékeiket fogyasztani, amíg el nem tüntetik a „provokatív plakátokat” Magyarországról.
„Sok reklám esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől. Hiszünk abban, hogy mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől.
– írták.