A fideszes Boldog István idegszálait borzoló, előítélet nélküli szemléletre buzdító Coca-Cola-kampányról újabb érdekes részletre bukkant a Magyar Hang. A lap kiemeli, hogy nem a multicégek, hanem
A BKV ugyan villámgyorsan lerázta magáról a felelősséget, ám a közlekedési vállalat megnevezte azokat a reklámcégeket, melyek felelősek a hirdetések elhelyezéséért:
„A metrókocsik belső felületeinek kivételével a BKV Zrt. hirdetésre alkalmas felületeit 1999 óta a Peron Reklám Kft. hasznosítja, amely a BKV felületeinek reklámcélú hasznosítására akár albérletbe adás útján is jogosult. A hirdetési kampányokat tehát a Peron Reklám Kft. és szerződött albérlői (jármű külső felületekre vonatkozóan a Publimont Kft., belső felületekre a JCDecaux Hungary Zrt.) koordinálják és bonyolítják. A hirdetőkkel, illetve a reklámanyagokat kihelyezőkkel is ők állnak közvetlen kapcsolatban."
A Publimont tulajdonosai között van még két cég, az egyik a PRO-AURUM Vagyonkezelő Zrt., a másik pedig a NEO-MET Ingatlanforgalmazó és Vagyonkezelő Kft. Korábban mindkét cég – ahogy a Publimont is – Simicska Lajos érdekeltségébe tartozott, mára azonban mindkét vállalat – idén április 5-i hatállyal – Mészáros Lőrinc tulajdonába került.
a NEO-MET vezetője pedig Tóth Marianna, aki korábban a Magyar Nemzetet kiadó Nemzet Kft-t is vezette.