Csíki sör;

2019-08-12 10:28:11

Házhoz ment a pofonért a Csíki Sör: csak magyarul reklámoznak, bírságolt a román fogyasztóvédelem

A marketingben gátlástalanul a nemzeti érzésekre építő "Tiltott" sörnek nem először kell fizetnie ugyanezért.

Házhoz ment a pofonért a Csíki Sör: csak magyarul hirdetett meg egy nyereményjátékot, ezért 10 ezer lejre - nagyjából 690 ezer forintra - büntette a román fogyasztóvédelem, derül ki a Székelyhon.ro cikkéből. Lénárd András, a sört gyártó cég tulajdonosa - aki Lázár Jánossal is koccintott már, és akit korábban embercsempészettel vádoltak meg az Egyesült Államokban - az ügyben arról panaszkodott, "szinte kéthetente" járnak hozzájuk vizsgálódni a hatóságok. A fogyasztóvédelem ugyanezért - a csak magyar reklámért - pedig rendszeresen bírságolja őket.

A sörgyár közösségi oldalán arra hivatkozott, hogy Székelyföldön, ahol magyar reklámjaik megjelennek, a lakosság 70 százaléka magyar. Másként nézve, a bírsággal Magyarországon országos megjelenést szerzett a korábban is nacionalista felhangokban gazdag ügyeivel turnézó, magát "tiltottnak" átkeresztelő sör, ami alig 700 ezer forintért egészen jutányos.